• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • jannovich
    Apipoulai skrev 2008-09-01 17:15:00 följande:
    Nja, men de liksom kommer tillbaka, utan att jag ber om det.Visst gör jag av med massa energi med allt mitt idrottande hit och dit, men jag stoppar i mig en hel del energi också. :/Klara iaf Tjejmilen lite bättre än förväntat igår. :D
    Äsch, du var ju så snärt och fin sist vi sågs

Du får göra som jag.. har satt upp en regel som innebär noll godsaker måndag-torsdag. Nolltolerans! Fast det innebär inte att jag får svulla som en galning fre-sön, men jag får äta nåt gott då iallafall Det har funkat i två veckor iallafall!
  • Leos och Vincents mamma

Mammatill4a: Jag följer med o fikar en liten stund imorgon
    Men jag kommer med bussen vid 10.50, är det ok?

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-01 13:15:34 följande:
    vet ju de tyvärr, men vi kan ju ta ev fika på onsdag hemma hos mig?tyvärr har ja lovat barnen att åka till mormor och morfar då, nu ska ja måla med alma lite
    mysigt vad målade ni för fint.jag tar gärna en fika hemma oss er.trevligare granne än ni finns ju inteGlad
    Apipoulai skrev 2008-09-01 15:45:38 följande:
    Det enda sättet att minska sin vikt på är att göra sig av med mer energi än man stoppar i sig.Visst låter det enkelt... *suck* inget som jag klarar speciellt bra iaf.
    ja och svårt är det.man känner bara hunger hela tiden då.idag började jag med tabletterna hoppas de hjälper.
    dinana skrev 2008-09-01 15:40:34 följande:
    mammatill4a:jag skulle gärna hänga med å fika, men tyvärr är ju dottern på dagis till elva så det blir lite svårt då. familjetrollet:Jag hänger gärna med på shoppingmaraton i tornby...har inga pengar men tycker det är  minst lika kul å titta på allt man vill ha *hehe* skall ju köpa en klänning av dig så du kan ju ta med den i sådana fall om vi inte ses förr
    det går bra.jag tänkte shoppa till tösen som fyller i oktober och börja köpa julklappar.sonen fyller i december så det brukar bli mycket att köpa till barn och släkt.så man kan passa på och shoppa när det är reaGlad
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg

Dagen har gått så fort här så jag har glömt bort tabletterna helt o hållet, börjar imorgon!

• JePaLuLi

Är det nån som är intresserad av en tur till Ullared här framöver i höst?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2008-09-01 20:52:14 följande:
    Är det nån som är intresserad av en tur till Ullared här framöver i höst?
    ja det kommer nog bli både en o två turer dit.

Mamma till 4, vi flyttar första helgen i oktober, dvs 4'e

JennyoPatrik: Jag är intresserad som du vet

• JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-01 21:06:48 följande:
    JennyoPatrik: Jag är intresserad som du vet
    Japp Bra det, bara roligt om vi blir ett gäng!
    Vi får försöka planera in nåt datum då som skulle passa. Perfekt att shoppa lite julklappar
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥

JennyoPatrik: Ja, det skulle det ju vara. Men bara vi planerar in ett tag innan så man hinner få ihop lite pengar i alla fall

• Marayah

Fika brudar!!!: Ja har en son som krökts idag så de e nog bäst att stanna hemma imorrn. Skit säger ja oxå!!!!! Missar ja trevligt sällskap. O ja som flyttade träffen idag Malin, men så e de jämt när de är nått. Sorry, men ja kan inte rå för de.

Marko 031103, Filip 080621
Svar på tråden VI från Linköping