• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-09-02 10:25:06 följande:
    gisses du är värre än mig.jag ska lägga ut en massa under veckan när jag har sytt klart allt.ibland har det blivit massor att skicka.idag får jag hämta ut ett tungt paket som en köpare aldrig hämtade ut trots två avier från posten.så på den auktionen går jag 195 kr back*arg*
    Usch, nej sådant är jobbigt... bara å lägga negativt på dem och anmäla dem till Tradera.
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Leos och Vincents mamma

Nu har jag skickat min adress till alla som ska komma på Me&I partyt på lördag. Är det nån av er som inte fått den, så hojta till så skickar jag igen

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-02 11:52:34 följande:
    Usch, nej sådant är jobbigt... bara å lägga negativt på dem och anmäla dem till Tradera.
    hon svarade på traderas mail igår.deras dator har krashat.hur svårt är det att låna datorn av en vänn.hennes adress stämde inte.det fanns ingen med hennes namn.hon hade "flyttat". tlf numren stämde inte heller,alla var uppsagda.den andra släktingen jag fick kontakt med ville inte prata om köparen.köparen var visst utsatt för nån terrorist så ingen visste hennes adress eller tlf nr.mannen som bodde på samma adress som hennes traderadress visste inte heller vart hon bodde.det var dit avierna kom.
    sammanlagt fick jag ringa 5 samtal till olika ställen*suck*

jag tänkter hämta ut hjulen och sälja dem på nytt!kan ju inte vara så svårt att hämta sin avi på adressen som man står på enligt tradera.eller låna en dator.jag mailade henne om att frakten gick på 30 kr mer då posten hade höjt priset.

så idag hämtar jag ut hjulen.hon fick en månad på sig och två avier från posten.nu får jag bära hem det tunga paketet och betala för att få ut dem!*arg*

hon valde att inte hämta ut sitt paket och får stå för det
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Mammatill4a
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-02 09:09:52 följande:
    mammatill4a: Hoppas att du läser nåt här..jag kan inte fika idag, ska till Vc snart med Vincent som hostar mycket. Men jag skrev ju igår att det kanske inte blev nåt ändå eftersom det bara blev du o jag.
    Det är lungt vet du, ja hann inte se de, men pratade med maria på tele imorse som sa att du skulle iväg.. så lugna puckar . besökte en annan vän istället som snart ska flytta..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Mammatill4a

Bm besöket idag gick bara bra mer om de kan ni läsa på min sida

• Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-02 14:15:32 följande:
    Bm besöket idag gick bara bra mer om de kan ni läsa på min sida
    vad bra att allt gick bra.din mage börjar bli riktigt gullig nu.snart har du en bebbeGlad
  • Mammatill4a
    Familjetrollet skrev 2008-09-02 14:27:41 följande:
    vad bra att allt gick bra.din mage börjar bli riktigt gullig nu.snart har du en bebbe
    hehe ja lite och gullig då, med en vildning på insidan hehe BM fick sig tom en rijäl klack spark idag när hon skulle mäta magen hehe

nepp dags att ta hand om tvätthögen efter gårdagen luktar rök i hela badrummet
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-02 14:29:49 följande:
    hehe ja lite och gullig då, med en vildning på insidan hehe BM fick sig tom en rijäl klack spark idag när hon skulle mäta magen hehenepp dags att ta hand om tvätthögen efter gårdagen luktar rök i hela badrummet
    det var en vild bebbe.jag tror tt det är en pojke.nu har man blivit klar med en retroklänning/tunika.så snart jag hittar den blå tråden så ska jag fixa din klädsel.annars får jag köpa blå tråd under veckan.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-09-02 14:06:00 följande:
    hon svarade på traderas mail igår.deras dator har krashat.hur svårt är det att låna datorn av en vänn.hennes adress stämde inte.det fanns ingen med hennes namn.hon hade "flyttat". tlf numren stämde inte heller,alla var uppsagda.den andra släktingen jag fick kontakt med ville inte prata om köparen.köparen var visst utsatt för nån terrorist så ingen visste hennes adress eller tlf nr.mannen som bodde på samma adress som hennes traderadress visste inte heller vart hon bodde.det var dit avierna kom.sammanlagt fick jag ringa 5 samtal till olika ställen*suck*jag tänkter hämta ut hjulen och sälja dem på nytt!kan ju inte vara så svårt att hämta sin avi på adressen som man står på enligt tradera.eller låna en dator.jag mailade henne om att frakten gick på 30 kr mer då posten hade höjt priset.så idag hämtar jag ut hjulen.hon fick en månad på sig och två avier från posten.nu får jag bära hem det tunga paketet och betala för att få ut dem!*arg*hon valde att inte hämta ut sitt paket och får stå för det
    Det där borde ju ändå köparen få stå för... Bara för att hon inte kan göra saker i tid så skall ju inte de behöva betala en massa extra... Det är ju hennes fel att det inte kommer rätt då skall hon minsann få stå för det. Maila tradera också om detta...
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Mammatill4a
    Familjetrollet skrev 2008-09-02 15:54:30 följande:
    det var en vild bebbe.jag tror tt det är en pojke.nu har man blivit klar med en retroklänning/tunika.så snart jag hittar den blå tråden så ska jag fixa din klädsel.annars får jag köpa blå tråd under veckan.
    Hehe, har alltid varit lika vild, från de ja kände första sparkarna..
    Ok, de äe lungt säg till om du behöver köpa ny så kan ja ge dig en peng, inte meningen att du ska köpa nytt bara för att få min vagn klar ju..

HIHI idag fick ja hem snuttefilten som ja beställde för 2 veckor sen..
Svar på tråden VI från Linköping