• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy

oh snart kan jag med vara med på mammafikorna...

• Skorpan08

Inta oval men en ganska stor spegel med träram har vi som står i garaget. Kan ta bild på den om du vill.

Firstandhappy skrev 2008-09-02 18:39:32 följande:
    oh så lycklig jag blev idag, har länge försökt få tag på en gammal köpmansdisk som jag vill ha i hallen på nya stället men inte hittat nåt bra billigt begagnat, satt hemma hos min mamma idag o slösurfade på blocket o vips så fanns det en för 300 kr, skickade iväg ett mail o 2 timmar senare va jag i linköping o hämtade den, ville inte köpa en helt ny eftersom jag skulle ge mig på att vitlasera den så nu är det gjort med, står hemma i garaget hos mamma o pappa, han kommer bli galen över att jag ställt mer möbler i hans garage ..Ohhh det kommer bli så bra..Det finns ingen som har en stor oval spegel med träram till salu???
  • Firstandhappy
    Skorpan08 skrev 2008-09-02 19:00:07 följande:
    Inta oval men en ganska stor spegel med träram har vi som står i garaget. Kan ta bild på den om du vill.
    ja jättegärna..
  • Mammatill4a
    Firstandhappy skrev 2008-09-02 18:59:25 följande:
    JA vad kul med en till ju fler desto roligare, när var de ni skulle flytta ner?
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2008-09-02 18:59:25 följande:
    Jag med
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Mammatill4a
    JePaLuLi skrev 2008-09-02 19:15:51 följande:
    Jag med
    JAAA, vad kul de ska bli

Här somnade alma för en stund sen, har lite mamma nojja igen på kvällarna, men de är att bara inte ge sig och låta henne gråta lite så smomnar hon så småningom, nU ligger pappa och läser natt saga för Olivia och Laim
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Firstandhappy
    Mammatill4a skrev 2008-09-02 19:15:01 följande:
    JA vad kul med en till ju fler desto roligare, när var de ni skulle flytta ner?
    flyttar ner o ner??? men flyttar från mjölby 4 okt
    JePaLuLi skrev 2008-09-02 19:15:51 följande:
    Jag med
    kan du inte heller nu??
    Mammatill4a skrev 2008-09-02 19:17:56 följande:
    JAAA, vad kul de ska bli Här somnade alma för en stund sen, har lite mamma nojja igen på kvällarna, men de är att bara inte ge sig och låta henne gråta lite så smomnar hon så småningom, nU ligger pappa och läser natt saga för Olivia och Laim
    Hur i Helv*te får man ungarna att somna så tidigt, va skönt det vore, wille somnar aldrig före 22 o väldigt ofta inte förrän vid 24..
  • Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2008-09-02 18:08:41 följande:
    kommer din sambo ta med båda barnen ut? E de ok om Filip följer med på partyt? Annars kommer ja ha en gubbe som kommer ringa stup i ett för han inte kommer ihg va som ska göras hemma.
    Min sambo kommer ta med sig båda barnen ut, eller åtminstone Leo, Vincent kanske stannar hemma, beror på dagsformen..men antagligen tar han med sig båda barnen.
    Men alla som vill får jättegärna ta med sig sina barn
    Så Filip får gärna följa med
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma

Vincent sover sen 20 min tillbaka o sambon nattar Leo nu, sen blir det lungt här. Lite mys i soffan..håller på att göra fruktpurèer till Vincent just nu.

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-09-02 19:17:56 följande:
    JAAA, vad kul de ska bli Här somnade alma för en stund sen, har lite mamma nojja igen på kvällarna, men de är att bara inte ge sig och låta henne gråta lite så smomnar hon så småningom, nU ligger pappa och läser natt saga för Olivia och Laim
    Det tycker jag med! Ser massor fram emot det
    Firstandhappy skrev 2008-09-02 19:20:18 följande:
    Hur i Helv*te får man ungarna att somna så tidigt, va skönt det vore, wille somnar aldrig före 22 o väldigt ofta inte förrän vid 24..
    Nix, flyttar den 1 oktober. Samtidigt som du va?
    Vår buse somnar också runt 22 oftast. Skulle vara skönt om han somnade tidigare. Fast nu får jag ju iofs sovmorgon
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden VI från Linköping