• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma

Usch då, vad trist Hoppas han kryar på sig snabbt!

Mammatill4a: Ska vi skippa fikat imorgon då då? Känns kanske som det är lika bra..

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-01 21:24:38 följande:
    JennyoPatrik: Ja, det skulle det ju vara. Men bara vi planerar in ett tag innan så man hinner få ihop lite pengar i alla fall
    Ja det var så jag också tänkte. Så det kanske är smart att bestämma nån lördag så man har nåt att se fram emot och så man som sagt hinner spara lite
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Leos och Vincents mamma

JennyoPatrik: Precis

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2008-09-01 21:46:46 följande:
    Fika brudar!!!: Ja har en son som krökts idag så de e nog bäst att stanna hemma imorrn. Skit säger ja oxå!!!!! Missar ja trevligt sällskap. O ja som flyttade träffen idag Malin, men så e de jämt när de är nått. Sorry, men ja kan inte rå för de.
    då får ni krya på er.vi hade kräksjukan förra veckan
    JePaLuLi skrev 2008-09-01 20:52:14 följande:
    Är det nån som är intresserad av en tur till Ullared här framöver i höst?
    jag skulle gärna åka dit då jag aldrig har vart där.tyvärr är man inte rik och har råd.men nån gång ska jag allt ta mig dit
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Marayah

Värst va du fixar o trixar.

Familjetrollet skrev 2008-09-01 23:30:14 följande:
    jippi äntligen lyckades man ninja på tradera.oftast missar man sista sekunden.men nyss vann jag dessa söta bårde som ska sättas upp i lillans rumwww.tradera.com/auction/auction.aspx...
    Marko 031103, Filip 080621
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2008-09-01 23:47:02 följande:
    Värst va du fixar o trixar.

ja det behövs allt.tösen förstörde sina tapeter på några få månader.hon gillar grafiti ritning på väggarna och att riva sönder tapeterna.hon vägrade ha grönt rum som det var när vi flyttade in.jag har fotat före och under omvandlingen och snart ska de sista bilderna tas.

så nu har hon fått som hon vill.ett rosa/lila rum med barbiebårdSkrattande

sen blir det stora tösens rum och köket som ska fixas när ekonomin tillåter det.

hoppas du har haft en bra helg.här har man haft det fullt upp som vanligt.i helgen kommer stora sonen igen så då blir det full fart och syskonbråk Glad.

men nu är det dags för sängen.

From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Apipoulai
    jannovich skrev 2008-09-01 17:30:54 följande:
    Äsch, du var ju så snärt och fin sist vi sågs Du får göra som jag.. har satt upp en regel som innebär noll godsaker måndag-torsdag. Nolltolerans! Fast det innebär inte att jag får svulla som en galning fre-sön, men jag får äta nåt gott då iallafall Det har funkat i två veckor iallafall!
    Hahaha, den där ögonoperationen verkar inte fungera hör jag. ;)

Jag har nolltolerans på läsk mån-tors. Och om sanningen ska fram så dricker jag inte mycket läsk på helgen heller, men det händer. Det gör massor för vikten och jag saknar varken läsken eller de tappade hektona.
  • Apipoulai
    Familjetrollet skrev 2008-09-01 20:07:01 följande:
    ja och svårt är det.man känner bara hunger hela tiden då.idag började jag med tabletterna hoppas de hjälper
    Vad är det för tabletter?
  • jannovich
    Apipoulai skrev 2008-09-02 00:18:50 följande:
    Hahaha, den där ögonoperationen verkar inte fungera hör jag. ;)Jag har nolltolerans på läsk mån-tors. Och om sanningen ska fram så dricker jag inte mycket läsk på helgen heller, men det händer. Det gör massor för vikten och jag saknar varken läsken eller de tappade hektona.
    Dricker faktiskt väldigt sällan läsk jag med.. märker att jag brukar få ont i magen om jag dricker det också.. men ibland blir suget för stort och jag måste få lite (givetvis på en helg dårå)

Hur är det med folket här idag då? Själv brottas jag med halsont sen igårkväll, får se vad det vidareutvecklar sig till. Ska jag bli sjuk kan det väl bryta ut ordentligt istället för att bara vara lite grand!
Svar på tråden VI från Linköping