• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • jannovich
    dinana skrev 2008-09-02 08:15:23 följande:
    Behöver också gå ner i vikt. Vet att det är jävligt farligt för mig att gå upp i vikt då ja har extremt dåligt blodtryck eller rättare sagt det går upp väldigt fort. Men när jag har legat nere rut 58 kilo så har det legat på normalt. Nu har jag ingen koll på det men har en blodtrycksmätare här någonstans i fall jag känner att det börjar gå upp. Börjar bli dags snart för en ordentlig viktnedgång igen. Man kanske skulle försöka ägna dagistiden till att gå ut å gå istället. Skulle inte gillas av staten =P
    Ja det är bara att ta tag i det hela! Tja, varför inte gå ut och röra på dig istället för att sitta hemma och kanske framför datorn?
  • dinana

Bidde det något fika den här veckan?

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2008-09-02 17:13:42 följande:
    Bidde det något fika den här veckan?
    Tror inte det..var bara jag o mammatill4a som kunde det imorgon.
    Men vi kanske kan sätta ihop en fika på fredag om några kan då..
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325

Sen är ni ju några som ska hem till mig på lördag så vi träffas ju då om inte annat

• dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-02 17:20:49 följande:
    Sen är ni ju några som ska hem till mig på lördag så vi träffas ju då om inte annat
    Ja det är ju sant. Jag får förhoppningsvis skjuts av Marayah då =)
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
    dinana skrev 2008-09-02 17:23:34 följande:
    Ja det är ju sant. Jag får förhoppningsvis skjuts av Marayah då =)
    Vad bra
  • Marayah

Fredag e dagis stängt och vi ska på efterträffen.. Men kanske på em nånstans där de går att leka för barnen som tex valla???

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-02 17:20:05 följande:
    Tror inte det..var bara jag o mammatill4a som kunde det imorgon.Men vi kanske kan sätta ihop en fika på fredag om några kan då..
    Marko 031103, Filip 080621
  • Marayah

kommer din sambo ta med båda barnen ut? E de ok om Filip följer med på partyt? Annars kommer ja ha en gubbe som kommer ringa stup i ett för han inte kommer ihg va som ska göras hemma. Räcka ut tungan

Marko 031103, Filip 080621
  • Firstandhappy

oh så lycklig jag blev idag, har länge försökt få tag på en gammal köpmansdisk som jag vill ha i hallen på nya stället men inte hittat nåt bra billigt begagnat, satt hemma hos min mamma idag o slösurfade på blocket o vips så fanns det en för 300 kr, skickade iväg ett mail o 2 timmar senare va jag i linköping o hämtade den, ville inte köpa en helt ny eftersom jag skulle ge mig på att vitlasera den så nu är det gjort med, står hemma i garaget hos mamma o pappa, han kommer bli galen över att jag ställt mer möbler i hans garage Oskyldig..
    Ohhh det kommer bli så bra..

Det finns ingen som har en stor oval spegel med träram till salu???

• Mammatill4a
    Håller med, träffas ju på lördag
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
Svar på tråden VI från Linköping