• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    Lucky Little Me skrev 2008-10-23 08:01:35 följande:
    Hejsan!Är det OK om en förvirrad sthlmare inflyttad i Vadstena hänger på här?
    Välkommen hit
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Lucky Little Me

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-23 14:45:47 följande:

Välkommen hit
    tackar
  • Skorpan08

Någon som vet någon affär där man kan hitta mönster på balklänningar? Ohlssons tyger(St:Larsg.) har vi redan kollat.

• Firstandhappy

gjorde omröstningen ganska kort, man har till på lördag på sig att svara..

• Lucky Little Me

kollat stoffochstil.se?

Skorpan08 skrev 2008-10-23 14:49:14 följande:
    Någon som vet någon affär där man kan hitta mönster på balklänningar? Ohlssons tyger(St:Larsg.) har vi redan kollat.
    JePaLuLi skrev 2008-10-23 10:23:57 följande:
    Måste bara fråga er som ska till mammatill4:a imorgon, är det nån som varit hos pojk-maffia för att få vattkoppor?
    Jag undrar det oxå, för i så fall kan nog inte jag komma. Jag vill inte att Vincent får det ännu.
    Fru T skrev 2008-10-23 11:09:50 följande:
    hej hej idag mår ja någålunda (ta i trä) så alla piller gör nog vad dom ska pluss att ja lever på kräm å mjölk en gång i timman just nu...tog ett litet kort på magen me så nu finns det en ny bild i mitt galleri... inte syns det att ja tappat nästan 4kg på en vecka inte
    Vad skönt att du mår lite bättre o vilken fin mage du har
    Lucky Little Me skrev 2008-10-23 13:32:39 följande:
    Tycker ni det är långt till vadstena, eller vill ni komma hit på fika nån gång? Känner ju inte så många här omkring så det vore kul å träffa lite nytt folk.
    Har tyvärr inget körkort o ingen lös bilstol så att man kan åka med nån annan heller.
Svar på tråden VI från Linköping