• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mammatill4a
    Marayah skrev 2008-10-23 22:45:43 följande:
    Ha en trevlig fika imorron.. Fika för mej med.
    klart vi ska fika åt dig med

här vaknar alma numera med tuppen ,då hon vet att teletubbies börjar halv 7 på 4a+...

Så nu sitter man bara och väntar på att få väcka charmtrollet Olivia för sista dagen is kolan innan lovet..

Alla som inte kommer idag får vara med och jojjna nästa fika..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-10-24 06:47:17 följande:
    klart vi ska fika åt dig med här vaknar alma numera med tuppen ,då hon vet att teletubbies börjar halv 7 på 4a+...Så nu sitter man bara och väntar på att få väcka charmtrollet Olivia för sista dagen is kolan innan lovet..Alla som inte kommer idag får vara med och jojjna nästa fika..
    jag  kopper över om ca 20-30 min.ska göra mig iordning
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • dinana

vaknade med halsont och illamående så jag får ta å skippa dagens fika. ligger i sängen just nu och försöker sova bort ruset. hade gärna velat ha det där åksjukebandet, men kanske kan ta det en annan dag. kan nås på mobil annars. sök på diana i skattegården å hitta.se om ni inte har det.

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2008-10-23 20:09:13 följande:
    det där känner jag igen så numera har jag alla datakablar och mobilsladdar vid datorn
    Hade jag med men problemet är ju att jag pckat ner den lilla lådan med alla sladdar o nu är det den jag inte hittar...
    thelifesaviour skrev 2008-10-23 20:13:16 följande:
    Jag har klätt om en skokartong i ett fint papper, nu har jag alla sladdar där. :) För det är verkligen ett problem.
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2008-10-24 09:06:21 följande:
    Hade jag med men problemet är ju att jag pckat ner den lilla lådan med alla sladdar o nu är det den jag inte hittar...
    Då är det knöligare!
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-10-24 09:34:02 följande:
    Då är det knöligare!
    lite granna kanske, nu har man nyss kommit hem från apoteket och ska passa på att dricka en massa kaffe innan tjejen från universitetet kommer för intervjun!!
    Hoppas ni får en trevlig dag allesammans, får följa med på nästa..
  • PojkMaffia

asch jag hittar inte inlägget jag skrev

några mer som ärintresserade av att komma på festen nästa fredag alltså den 31 oktober?
    utklädning för dom som vill (vet inte själv om jag ska klä ut mig)

för er som vill komma eller är nyfikna maila mig så betätar jag adress osv

Jag är den jag är - like it or not
  • Familjetrollet

mammatill4a
    tack för en jättetrevlig fikaGlad
    strax ska vi käka och sen ska det tvättas och städas efter VBÅ

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Firstandhappy

huan va trött jag är idag.... tråkigt väder e det med...

Svar på tråden VI från Linköping