• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-10-24 14:42:13 följande:
    Är visst bara jag som kommer åt den.. ett ögonblick skall se om det går å ändra
    kom in men den va avslutad, gick inte att rösta...
  • Skorpan08

Mammatill4a: Tack för fika och trevligt sällskap!
    Alla som var där: Jättetrevligt att träffa er.
    Ni som inte kunde idag, hoppas vi ses snart.

• Familjetrollet
    Fru T skrev 2008-10-24 14:08:16 följande:
    japp LANTMANNAGATAN 84 är det.. bara å hoppas att dom andra inte vill ha den för vi är bara två som visat inträsse för den (va det igårkväll iallafall)kommer behöva köpa oss en ny soffgrupp å det kanske inte ar riktigt det vi har råd med just nu men men vi får se... det är ju värt en titt iallafall... ja vill ju ha uteplats å allt det där å när en 5a är billigare än en 4a så är ju valet därimellan inte såå svårt..
    v-rummen är inte störra än vanligt.ni har ju en jättefin soffgrupp.allrummet där uppe brukar folk använda som tv/lekrum.det har ingen dörr.på ena väggen i allrummet är det en sovrumsdörr så det rummet är rätt svårmöblerat.våra föräldrar kollade på en sådan 5a men de tog en fyra istället.då allrummet inte gick att använda till ex tv.rum/sovrum
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2008-10-24 15:18:42 följande:
    kom in men den va avslutad, gick inte att rösta...
    humm, funkar tydligen att göra en omröstning.. så fort jag gör en så står den som avslutad... humm.. *orka*
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Fru T

vi kommer nog inte ta den men kommer titta iallafall för att få se hur det ser ut liksom... blir nog lite mäktigt att få in en flytt i år redan, finns ju som sagt annat som tar vår uppmärksamhet. med mitt illamående å min mans stundande operation..

Åh vad jag längtar
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-10-24 16:15:30 följande:
    humm, funkar tydligen att göra en omröstning.. så fort jag gör en så står den som avslutad... humm.. *orka*
    jo då men du måste välja ett senare datum att avsluta den bara...
  • dinana

Så nu har man beställt pizza på onlinepizza.se =) Skall bli så gott!!!

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-10-24 17:00:26 följande:
    vi kommer nog inte ta den men kommer titta iallafall för att få se hur det ser ut liksom... blir nog lite mäktigt att få in en flytt i år redan, finns ju som sagt annat som tar vår uppmärksamhet. med mitt illamående å min mans stundande operation..
    ja redan i år kan kännas en aning tajt kanske, vore ju bra om ni hittade ett ställe som ni båda verkligen vill bo på och kommer trivas med..
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2008-10-24 17:42:15 följande:
    jo då men du måste välja ett senare datum att avsluta den bara...
    Ja jag testade med massa olika datum men den går automatiskt tillbaka till dagens... är nog en bugg på sidan.
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-10-24 17:42:35 följande:
    Så nu har man beställt pizza på onlinepizza.se =) Skall bli så gott!!!
    min pizza kommer med mannen, han går förbi den på vägen hem (som tur är) så den traskar hit av sig själv, är sååååå sugen på pizza med sallad på så jag tror jag dör...
    dinana skrev 2008-10-24 17:43:22 följande:
    Ja jag testade med massa olika datum men den går automatiskt tillbaka till dagens... är nog en bugg på sidan.
    min omröstning fungerade, men som sagt kan manske vara en bugg, testa igen om en stund..
Svar på tråden VI från Linköping