• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mammatill4a
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-23 17:23:02 följande:
    Vincent gillar att greja i storebrors leksakslådor..hehe.. Klicka på bilden
    åhh vilken duktig och stor kille inboxar dig adress snart ska man sätta sig i soffan med en påse jordnöttsringar kors i taket vart ja sugen på nåt under hela denna grav..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2008-10-23 20:13:16 följande:
    Jag har klätt om en skokartong i ett fint papper, nu har jag alla sladdar där. :) För det är verkligen ett problem.

smart.mina sladdar ligger under alla papper på skrivbordet

nu ska jag strax bänka mig framför andra avenyn

ska du till mammatill4a imorrn?har ju inte sett dig irl.kan ju vara skoj att få ett ansikte till alla trevliga i denna trådGlad

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Mammatill4a

familjetrollet, ja olivia kan allt hon, bara hon vill.. inte kul när de r frusna barnen men hon brås väll på sin mamma tihi...

nu blir de soffa ooch sen sängen så man orkar ta sig till affären imorgon, vill du jojjna är de bara kommer och knakar på innan halv 9:e

• JePaLuLi

Mammatill4:a- Jag och Lucas kommer lite senare än 10 imorgon om det är ok?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Mammatill4a

ja men visst är de OK, alla kommer ju när de kan lixom.. ja ska ingenstans förutom på em då syrran kommer hit..

• Fru T

hörre ni ja tror ja är tråkig å hoppar fikan i morron, har ju mått rätt så bra idag men man vet ju aldrig å ja vill bara kunna lägga mig ner när ja vill å så....

men det kommer ju fler gånger..

Åh vad jag längtar
  • dinana

Jag skulle gärna komma imorgon, men jag har ett problem och det är Molly. Hon har hostat hela dagen och är väldigt snorig, så jag vet inte om det är så bra idé att jag hänger med imorgon. Vill gärna, men det känns lite fel då hon är sjuk, kanske smittar.

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-10-23 20:14:47 följande:
    åhh vilken duktig och stor kille inboxar dig adress snart ska man sätta sig i soffan med en påse jordnöttsringar kors i taket vart ja sugen på nåt under hela denna grav..
    sa du jordnötsringar? nä nu du
    fy på dig!jag som tycker de är så godaSkrattandesitta här och läska migSkrattande
    Mammatill4a skrev 2008-10-23 20:17:33 följande:
    familjetrollet, ja olivia kan allt hon, bara hon vill.. inte kul när de r frusna barnen men hon brås väll på sin mamma tihi...nu blir de soffa ooch sen sängen så man orkar ta sig till affären imorgon, vill du jojjna är de bara kommer och knakar på innan halv 9:e

jag följer gärna med om inte bebben får för sig att titta utGlad.olivia tyckte att det var varmt ute.jag frös som en galning idag.men det beror på att mensen har börjat komma

ska bli kul hos dig i morrn.måste dock gå vid 11:00Gråterska ju hämta lillan och sen stora fröken.

vi synes imorrn.nu ska jag bänka mig i soffan med coca cola och en kexchoklad

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2008-10-23 20:04:24 följande:
    tyvärr inte.har kollat stadsbiblioteket eller på tradera?
    Tradera har jag kollat men inte hittat något. Stadsbiblioteket visste jag inte ens hade mönster. Får bli en tur dit nästa vecka.
    Tack för tipset!

Ses i morgon alla ni som kommer till Mammatill4a!
  • Marayah

Ha en trevlig fika imorron.. Fika för mej med.

Marko 031103, Filip 080621
Svar på tråden VI från Linköping