• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    Mammatill4a skrev 2008-10-23 15:45:23 följande:
    nej de små kan allt hålla farten uppe och sj har man ju ingen kondis, så vad ska man begära, de blir ju att man nästan får klä på sig mer än barnen ibland,,'nepp dags för disken tror ja och fixa om i VR tills imorgon..hoppas de går bra med saft imorgon och ja de finns kaffe förden som vill men har för mig ingen dricker de..
    Går jättebra med saft Jag är ett barn Dricker te ibland, men oftast bara till frukost eller när jag är väldigt frusen. Så saft blir superbra.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana
    Mammatill4a skrev 2008-10-23 15:45:23 följande:
    nej de små kan allt hålla farten uppe och sj har man ju ingen kondis, så vad ska man begära, de blir ju att man nästan får klä på sig mer än barnen ibland,,'nepp dags för disken tror ja och fixa om i VR tills imorgon..hoppas de går bra med saft imorgon och ja de finns kaffe förden som vill men har för mig ingen dricker de..
    Saft låter alldeles utmärkt... jag är inte vuxen ännu så kaffe dricks det inte här inte.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Firstandhappy
    Mammatill4a skrev 2008-10-23 15:46:27 följande:
    Firstandhappy: kommer du imorgon på fikat?? kl 10 är de sagt iallfall el runt omkring
    kan tyvär inte, ska komma hit en tjej imorgon från universitetet ca kl 12 o intervjua mig för sin D uppsats, sen är det fullt upp hela dagen... men tack för att du frågade!!

Glöm inte omröstningen!!!

www.familjeliv.se/Forum-9-193/m37579004.html
  • Kaya

Hallå där, kikar in lite nyfiket bara... Jobbar i Linköping men bor i Norrköping. Har två barn, liten tjej 3 år och stor kille 7.5 år.

K

• Maria84

Jisses vad ni har skrivit idag!!
    Hade tänkt läsa igenom innan jag började med maten men jag får nog ta det senare istället

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Firstandhappy

Är det någon som vet vad sån där plast heter som man använder när man syr lampskärmar, klister på ena sidan o lite styvare i materielet?? Va heter skiten??

• Skorpan08
    Firstandhappy skrev 2008-10-23 16:42:10 följande:
    Är det någon som vet vad sån där plast heter som man använder när man syr lampskärmar, klister på ena sidan o lite styvare i materielet?? Va heter skiten??
    viselin(osäker på stavning) eller nåt sånt har jag för mig.
  • Leos och Vincents mamma

Vincent gillar att greja i storebrors leksakslådor..hehe..

Vincent gillar att greja i storebrors leksakslådor..hehe.. Klicka på bilden

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-23 17:23:02 följande:

Vincent gillar att greja i storebrors leksakslådor..hehe.. Klicka på bilden
    Sötnos :)
  • Marayah

Kan inte rösta från mobilen, men för mej är det vilket som. Hänger nog på när det än är. :)

Marko 031103, Filip 080621
Svar på tråden VI från Linköping