• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-10-24 20:26:09 följande:
    Go kväll alla. Tack alla som var här på en trevlig fika. Måste vi göra om snart. Så ev alla andra kan vara med oxå. Hi hi min älskling fick sig allt en dammsugare i paket. Tog med mig Syrran till maxi när väll bilen kom hem i em. Nu är magnus och Syrran och beställer mat sen blir det att mysa upp sig till skräckis film och sen sova. Ska ju upp skapligt imorgon och åka och laga bilen. Så trevlig helg på er alla.
    tackar för ett jättetrevlig fika.du får gratta magnus från mig.hoppas ni får en bra helg.här är det fullt upp.ska vara själv med tre trotsia barn idag.idag ska vi till ikanohuset och kolla runt.ska åka med gratisbussen.

jag tar gärna en fika snart igen.nästa fredag är jag helt ledig så då kan man ta en fika på stan eller hemma hos någon
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Leos och Vincents mamma

Idag var det tänkt att vi skulle till ikea o fixa lite saker, men får göra det imorgon istället. För en kompis till sambon som bor i Katrineholm ringde o frågade om vi ville komma dit för många av sambons gamla kompisar skulle vara samlade idag, så vi ska åka dit när vi har matat Vincent om ett tag.

Jag tar gärna en fika nästa vecka, kan än så länge varje dag.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma

Kom precis på att vi ska till bvc på tisdag förmiddag, men annars kan jag när som helst.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Maria84

Här ska vi ge oss iväg alldeles strax. Har precis betalat räkningar, dyr månad..
    Ska först iväg till prylmarknaden i Hannäs, sen på höstmarknaden i Åtvid och sen vidare till Ikanohuset. Så det blir mycket farande idag.

Men nu ska vi ta och göra oss i ordning och packa in oss i bilen.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • dinana

Vi skall äta lite lunch nu sen bär det av en sväng till IKANO och Tornby. Vi är lite krassliga allihopa här, men det är ju så fint väder idag och sambon har ju fått löning så då vill han ju inte sitta hemma och tråka.

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Marayah

Här är det mesta ordnat till kalaset. Nu ska typ alla duscha och göra sig i ordning. Sen måste vi åka upp på folkan och förbereda och så.. Ska bli riktigt skojj faktiskt... Kommer att komma massor med folk... Så nu ska ja ta o gå in i duschen med lilleman... Hoppas att alla har en trevlig helg...

Kramar från oss som är i norr...

Marko 031103, Filip 080621
  • Familjetrollet

god morgon allesammans.här var det stendött i tråden.igår var jag o barnen på tornby.vi passade på att åka gratisbussen både dit och hem.barnen färga håret rosa och skänkte lite pengar till bröstcansern,gick på fiskedamm.

sen försökte man få 14 åringen att visa vad han ville ha när han fyller år och i julklapp.ja det är ju bara ny mobil och pengarSkrattandesom han önskar sig.

vad ska ni hitta på idag?
    här blir det ev norrköping.

• JePaLuLi

Ja, här var det dött
    Vi var i Norrköping igår en sväng. Shoppade lite på babyland och Media Markt. Sen var vi och hälsade på min pappa som köpt en fin vagga till lillebror så nu blir det att bädda och göra den fin innan lillebror kommer.
    Idag blir det Ikano tror jag. 

Lucas hade visst missat det där idag att man fick sova en timme längre

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2008-10-26 08:07:41 följande:
    Ja, här var det dött Vi var i Norrköping igår en sväng. Shoppade lite på babyland och Media Markt. Sen var vi och hälsade på min pappa som köpt en fin vagga till lillebror så nu blir det att bädda och göra den fin innan lillebror kommer.Idag blir det Ikano tror jag. Lucas hade visst missat det där idag att man fick sova en timme längre
    här har man sovit ut.sov ca 4 timmar i går och vaknade vid 19:30.blir så trött av mensen(rejäla blödningar)tur att maken var hemma så man kunde sova.jag har inte märkt av den extra timmen.vaknade vid 6:30

igår var det fullproppat på ikano.jag såg Mandarin,men hade inte möjligenheten att hälsa då man inte kom mer åt ett håll

suck vad sällan tågen går!på vintern går de jättesällan men på sommaren går de jätteofta.gillar inte att behöva vänta på norrköpings tågstation pga slöddret som brukar vara där.
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2008-10-25 13:28:16 följande:
    Här är det mesta ordnat till kalaset. Nu ska typ alla duscha och göra sig i ordning. Sen måste vi åka upp på folkan och förbereda och så.. Ska bli riktigt skojj faktiskt... Kommer att komma massor med folk... Så nu ska ja ta o gå in i duschen med lilleman... Hoppas att alla har en trevlig helg... Kramar från oss som är i norr...
    ni får ha en fortsatt bra söndag
Svar på tråden VI från Linköping