• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mandarin

Jag bor i Lambohov och det är ju toppen för barnfamiljer här. Jag tycker mycket om vår planlösning här liknade den ni fick erbjudande om faste vi har en 4 så på 2dra plan där ni hadde allrum har vi badrum. Jag skulle inte kunna tänka mig att fytta någon annanstans om det inte vore hus.

• Fru T
    Mandarin skrev 2008-10-24 14:24:22 följande:
    Jag bor i Lambohov och det är ju toppen för barnfamiljer här. Jag tycker mycket om vår planlösning här liknade den ni fick erbjudande om faste vi har en 4 så på 2dra plan där ni hadde allrum har vi badrum. Jag skulle inte kunna tänka mig att fytta någon annanstans om det inte vore hus.
    ja skulle ju hällre vilja ha en 4a igentligen men dom som finns ute ligger på alldeless för hög hyra tycker vi (om man inte vill bo i berga)

har ni stoort badrum då?
    Åh vad jag längtar
  • Mandarin
    Fru T skrev 2008-10-24 14:29:18 följande:
    ja skulle ju hällre vilja ha en 4a igentligen men dom som finns ute ligger på alldeless för hög hyra tycker vi (om man inte vill bo i berga)har ni stoort badrum då?
    Ha ha ha nej det har vi inte. Det är förmodligen störe kvadrat mässigt
  • dinana

Är visst bara jag som kommer åt den.. ett ögonblick skall se om det går å ändra

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2008-10-24 14:08:16 följande:
    japp LANTMANNAGATAN 84 är det.. bara å hoppas att dom andra inte vill ha den för vi är bara två som visat inträsse för den (va det igårkväll iallafall)kommer behöva köpa oss en ny soffgrupp å det kanske inte ar riktigt det vi har råd med just nu men men vi får se... det är ju värt en titt iallafall... ja vill ju ha uteplats å allt det där å när en 5a är billigare än en 4a så är ju valet därimellan inte såå svårt..
    Vi bor ju i ett sånt radhus på Lantmannagatan 172, så det är bara en bit ifrån oss, detta är ett superbra område när man har barn. Fint o mysigt.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma

Tack för idag tjejer o tack för fikat mammatill4a Jättetrevligt. Vincent somnade så fort han fick lägga sig i vagnen o jag gick till Ryd centrum o shoppade lite fredags mys.
    Han sov hela vägen o vaknade när vi kom hem med Leo.
    Nu blir det väl full rulle ett tag här.
    Ska börja med maten om en timme, blir vitlöksinbakad fläskfile, hasselbacks potatis o beasås idag, GOTT!

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping