• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma

Vincent har lärt sig var lampan är!! Stolt mamma är jag nu!!
    Vi har övat i några dagar o visat vart lampan är o frågat honom. Nu idag när vi frågade vart lampan är så tittade han upp på lampan. Varje gång vi frågade oxå.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-24 18:08:19 följande:
    Vincent har lärt sig var lampan är!! Stolt mamma är jag nu!!Vi har övat i några dagar o visat vart lampan är o frågat honom. Nu idag när vi frågade vart lampan är så tittade han upp på lampan. Varje gång vi frågade oxå.
    oh va skoj, wille reste sig upp idag mot bordet o började knalla runt det, resultatet blev batterier på golvet och en liten bula..
    Firstandhappy skrev 2008-10-24 18:09:43 följande:
    oh va skoj, wille reste sig upp idag mot bordet o började knalla runt det, resultatet blev batterier på golvet och en liten bula..
    Vad duktig han är
  • Firstandhappy

ja han är jätteduktig, tog ett kort på honom när han försökte bestiga dammsugaren med.. ha ha ha

Firstandhappy skrev 2008-10-24 18:13:12 följande:
    ja han är jätteduktig, tog ett kort på honom när han försökte bestiga dammsugaren med.. ha ha ha
    Vincent var jätterolig igår när jag skulle dammsuga, han ställde sig på fötterna med hjälp av dammsugaren o så stod han böjd mot den o la sig sen på den, bara det att det var halt så han tippade över på andra sidan o slog näsan i stackaren, men det såg kul ut.
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2008-10-24 18:04:37 följande:
    min omröstning fungerade, men som sagt kan manske vara en bugg, testa igen om en stund..
    Vad gullig du är... varför fungerar det inte hos mig då... =(
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Mammatill4a

Go kväll alla. Tack alla som var här på en trevlig fika. Måste vi göra om snart. Så ev alla andra kan vara med oxå. Hi hi min älskling fick sig allt en dammsugare i paket. Tog med mig Syrran till maxi när väll bilen kom hem i em. Nu är magnus och Syrran och beställer mat sen blir det att mysa upp sig till skräckis film och sen sova. Ska ju upp skapligt imorgon och åka och laga bilen. Så trevlig helg på er alla.

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Mammatill4a

Go kväll alla. Tack alla som var här på en trevlig fika. Måste vi göra om snart. Så ev alla andra kan vara med oxå. Hi hi min älskling fick sig allt en dammsugare i paket. Tog med mig Syrran till maxi när väll bilen kom hem i em. Nu är magnus och Syrran och beställer mat sen blir det att mysa upp sig till skräckis film och sen sova. Ska ju upp skapligt imorgon och åka och laga bilen. Så trevlig helg på er alla.

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Maria84

Mammatill4a - gratta Magnus från oss! Då kan han städa ännu bättre nu då
    Ha en trevlig helg! Kom ihåg att det bara är att ni hör av er om det är nåt!

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
Svar på tråden VI från Linköping