• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-23 17:23:02 följande:
    Vincent gillar att greja i storebrors leksakslådor..hehe.. Klicka på bilden
    oh jag hatar att jag inte hittat kabeln till kameran än, har fått så många klockrena bilder på wille sista tiden så det inte är sant...
  • Firstandhappy
    Skorpan08 skrev 2008-10-23 17:03:59 följande:
    viselin(osäker på stavning) eller nåt sånt har jag för mig.
    nej det var inte sånt, detta jag söker är mer som hård plast med klisterbaksida som man klistar på tyget för att sen klippa ut formar o sy ihop till sånna där söta små "bubbel" lampskärmar
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2008-10-23 17:30:08 följande:
    nej det var inte sånt, detta jag söker är mer som hård plast med klisterbaksida som man klistar på tyget för att sen klippa ut formar o sy ihop till sånna där söta små "bubbel" lampskärmar
    Kan du inte visa bild på vad du menar? Att det ska bli alltså..
  • JePaLuLi
    Kaya skrev 2008-10-23 16:11:15 följande:
    Hallå där, kikar in lite nyfiket bara... Jobbar i Linköping men bor i Norrköping. Har två barn, liten tjej 3 år och stor kille 7.5 år.K
    Hej hej!
    Själv är jag nyinflyttad i Linköping. Har en liten kille som blir 11 månader på lördag och väntar en liten i början av december.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Mandarin

Någon som vill inboxa mig aderessen till i morgon + vad står det på dörren?

• Firstandhappy

fan vilket jobba bara för att hitta en bild...

thelifesaviour skrev 2008-10-23 17:35:32 följande:
    Kan du inte visa bild på vad du menar? Att det ska bli alltså..
  • Leos och Vincents mamma

mammatill4a: Just det, kan jag få adressen till dig o namnet som står på dörren. Kommer ihåg på ett ungefär vart du bor, men lika bra att få adressen ifall jag måste fråga nån 

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Summerlove08

Firstandhappy- Det heter pergament, det som man gör lampskärmar av

• Firstandhappy
    Summerlove08 skrev 2008-10-23 18:41:25 följande:
    Firstandhappy- Det heter pergament, det som man gör lampskärmar av
    tack du underbara människa..
Svar på tråden VI från Linköping