• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Skorpan08

Även om jag inte ska med kan jag ju tipsa om Åhlens resturangen. Den är ganska stor.

• Leos och Vincents mamma

Fast det blir ju lika dyrt att åka till Lambohov som till stan Är ju samma bussar som går till stan som till Lambohov.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Eller ni kanske menar föresten att ni ska åka buss ena vändan o gå andra vändan..

dinana skrev 2008-10-28 12:51:19 följande:
    Hihi, vad jag har hört coh läst så är det Claras som är mest barnvänligt... men vi har ju inte varit så många där och ätit direkt... 7-8 stycken som max var vi väl en gång exklusive barn. Men men.... några andra förslag?
    När Leo var bebis så hade de andra ägare o de var jättesnälla, då satt vi typ 10 pers olus bebisar varje vecka hos dem o för de gjorde det inget att vi flyttade på borden.
    Men när jag var där när Vincent var nyfödd o vi var ca 7 pers plus bebisar så blev de jättearga på oss o mer eller mindre kastade ut oss. Sen har jag varit där några ggr själv o då är de trevliga iofs så det verkar vara stora folkmassor de blir irriterade på.
    Lekhörnan är bortagen nu oxå..

Fast jag fikar gärna istan så det är inga problem för mig
    Vi kan ju testa Claras o se vad de säger..

• dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-28 13:52:52 följande:
    När Leo var bebis så hade de andra ägare o de var jättesnälla, då satt vi typ 10 pers olus bebisar varje vecka hos dem o för de gjorde det inget att vi flyttade på borden.Men när jag var där när Vincent var nyfödd o vi var ca 7 pers plus bebisar så blev de jättearga på oss o mer eller mindre kastade ut oss. Sen har jag varit där några ggr själv o då är de trevliga iofs så det verkar vara stora folkmassor de blir irriterade på.Lekhörnan är bortagen nu oxå..
    Humm, ja jag misstänkte att den var borttagen också... för inte har jag sett till någon sådan där... men om det nu står att de är barnvänliga så kan de ju knappast köra ut ett gäng mammor med barn..
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
    dinana skrev 2008-10-28 14:05:09 följande:
    Humm, ja jag misstänkte att den var borttagen också... för inte har jag sett till någon sådan där... men om det nu står att de är barnvänliga så kan de ju knappast köra ut ett gäng mammor med barn..
    Nä, precis, så vi kör på Claras..
  • Firstandhappy

claras är det som ligger????

Firstandhappy skrev 2008-10-28 14:26:23 följande:
    claras är det som ligger????
    Vid magasintorget. Ligger ett parkeringshus mitt emot, man åker in nästan där ån ligger, så svårt att förklara.
  • piffan

Hej på er...
    Länge sen jag skrev nu,dagarna bara rusar iväg.
    Skulle vilja följa med på fika men denna vecka är fullspikad,jobbar till 4 varje dag o sen full rulle hemma,med 3 barn o ett i magen så är de lugna stunderna sällsynta

Men jag är så glad,vi har fått ny dagisplats till sonen,ett föräldrakoperativ som är toppen,sambon hade sina flickor där så i mars byts det dagis o det gör inte ett dugg för fy vad jag är missnöjd med den förskolan vi har nu,ingen ordning alls,tyvärr.

Svar på tråden VI från Linköping