• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Marayah

Fy så jobbigt...

JePaLuLi skrev 2008-11-02 11:12:05 följande:
    Här händer inte mycket. Jag lyckades halka igår så jag är mer eller mindre rörelsehindrad. Så fort jag försöker röra mig från bäckenet och neråt så skriker jag i smärta och tårarna rinner. Det gör så j***a ont! Sammandragningarna har ökat också, men de är inte regelbundet eller så. Sambon vill gärna att jag ska ringa förlossningen så vi kan komma in på en koll, men jag är så envis och tycker inte att det är nödvändigt. Vad tycker ni? Det påverkar väl inte beisen att jag har ont i bäckenet??
    Stackare... Jag om någon vet juh hur de känns att gå över. Det är inte roligt.... Sj är man på väg att gå ut till maxi en sväng...
    Mammatill4a skrev 2008-11-02 11:22:02 följande:
    Jennyopatrik: stackars dig gumman. Med tanke på dina sd och bäcken tycker jag med du ska ringa in för kontroll alternativ bara prata och lyssna på vad de har att säga. Så ni kan vara lugna sen, här är det Skit idag, hängt tvätt och olivia målar resten av familjen är på folkrace och sj bara går man här och tycker synd om sig sj att inget vill hända, ska fan se till att vädra ordentligt och möblera om lite, för nu skiter jag i allt man inte ska el får göra vid foglossning och ikväll blir det av med att göra 100 sit ups el nåt:)
    Marko 031103, Filip 080621
  • dinana
    Marayah skrev 2008-11-02 12:28:14 följande:
    Fy så jobbigt...
    Vi tänkte också gå ut en runda... blir nog IKANO/IKEA här
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Mammatill4a

Vi är just hemkomna från affären, de var ju skönt väder ute iallafall:) jennyopatrik: hör av dig när du pratat med förlossningen så jag vet vad de sa. Gärna med ett sms kollar ju inte så mkt i tråden. Marayah:ja nu förstår man ju hur du hade det, hoppas bara inte på att få gå över 2 veckor iallafall. Hoppas ni får en skön promenad

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Leos och Vincents mamma

Vi har spenderat tre timmar på busfabriken nu, jättekul
    Nu ska det lagas mat här innan mina föräldrar o bror ska åka hem..

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet

halloj i stugan

här har man gått masor idag.vi var över 2 timmar på loppisen och kollade.det var så mycket folk att man knappt kom fram till borden.

Mandarin fyndade du något?

här har man städat smått,fixat saker som ska ut på T

Mammatill4a

det är då en busig bebbe,den kanske tittar ut samma dag som olivia fyller år

Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-02 14:19:13 följande:
    Vi har spenderat tre timmar på busfabriken nu, jättekul Nu ska det lagas mat här innan mina föräldrar o bror ska åka hem..
    barnen gillar det stället.sjärlv får man huvudvärk av allt skrikande.många säger att busfabriken i norrköping är mycket bättre så nån gång ska vi åka dit oxå
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.

dinana: Skulle jag kunna få låna ditt wii fit bara för nån dag, så att vi får testa hur det är, ifall det är värt att köpa det. Vi har fått låna brorsans wii nu så det är bara själva fit spelet så att säga som jag behöver låna

• JePaLuLi

Nån som har ett bra tips på farsdagspresent??

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
    JePaLuLi skrev 2008-11-02 18:11:58 följande:
    Jag har beställt en tröja från www.gladagrodan.se
    Det står Världens bästa pappa på den, jättefin
    Kostade 169 kr o fraktfritt var det.
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2008-11-02 18:11:58 följande:
    Här blir det nog Lego till killen, min pappa orkar jag nog inte skicka något till i år... han brukar få nallebjörn av mig. Men i år vet jag inte om jag orkar skicka något. Men kolla in www.nallebudet.se om ni är uttråkade.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-02 18:13:43 följande:
    Jag har beställt en tröja från www.gladagrodan.seDet står Världens bästa pappa på den, jättefin Kostade 169 kr o fraktfritt var det.
    Ja jag funderade också på det. Hittade en likadan för 159:- på hejbaby.se, fraktfritt. Men vet inte om jag tycker det är så kul... Funderade på att köpa en likadan till morfar fast med världens bästa morfar på då så klart. Och låta Lucas kladda med lite fingerfärg i en fin tavla
    dinana skrev 2008-11-02 18:39:58 följande:
    Här blir det nog Lego till killen, min pappa orkar jag nog inte skicka något till i år... han brukar få nallebjörn av mig. Men i år vet jag inte om jag orkar skicka något. Men kolla in www.nallebudet.se om ni är uttråkade.
    Ska kolla där Tack för tipset!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden VI från Linköping