Fy så jobbigt...
JePaLuLi skrev 2008-11-02 11:12:05 följande:
Här händer inte mycket. Jag lyckades halka igår så jag är mer eller mindre rörelsehindrad. Så fort jag försöker röra mig från bäckenet och neråt så skriker jag i smärta och tårarna rinner. Det gör så j***a ont! Sammandragningarna har ökat också, men de är inte regelbundet eller så. Sambon vill gärna att jag ska ringa förlossningen så vi kan komma in på en koll, men jag är så envis och tycker inte att det är nödvändigt. Vad tycker ni? Det påverkar väl inte beisen att jag har ont i bäckenet??
Stackare... Jag om någon vet juh hur de känns att gå över.

Det är inte roligt.... Sj är man på väg att gå ut till maxi en sväng...
Mammatill4a skrev 2008-11-02 11:22:02 följande:
Jennyopatrik: stackars dig gumman. Med tanke på dina sd och bäcken tycker jag med du ska ringa in för kontroll alternativ bara prata och lyssna på vad de har att säga. Så ni kan vara lugna sen, här är det Skit idag, hängt tvätt och olivia målar resten av familjen är på folkrace och sj bara går man här och tycker synd om sig sj att inget vill hända, ska fan se till att vädra ordentligt och möblera om lite, för nu skiter jag i allt man inte ska el får göra vid foglossning och ikväll blir det av med att göra 100 sit ups el nåt:)