• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2008-11-03 13:43:20 följande:
    så har vi det vaaaaarje morgon..*ler*
    Vi med
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet

Grattis marko!
    nu är man hemkommen från landet.det var verkligen landet för det var massor med snö och snögubbar på en del tomterFörvånad.

lägenheten var väldigt speciell.då det är en gammal 1a som är ombyggd till en 4a på två plan.han som ägde huset var supetrevliga.dock skulle vi bli enda barnfamiljen i "radhuslängan".men det är ju villaområde oxå i byn så barn lär det finnas

skolan ligger en bra bit bort så då blir det skolskjuts.så nu ska vi fundera tills ikväll och återkomma om vi ska flytta dit i början av nästa år

nackdelen är att det är en liten by och långt till allt och att vi har tre månaders uppsägning..men lägenheten är värd varje krona då man får välja tapeter och får diskmaskin i hyranGlad.sen så är ju lägenhet nybyggd/omgjord

så nu måste vi fundera till ikväll och sen skaffa referenser från G om vi ska flytta

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2008-11-03 13:57:31 följande:
    haha jo tack det gick bra, va lagom trött sen på lördagskvällen men det funkade.. tack för trevligt sällskap förresten i fredags.
    Tack själv Det var kul att få shopping sällskap
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-03 15:57:08 följande:
    Tack själv Det var kul att få shopping sällskap
    ja det var det verkligen, bara hoppas du inte jag va helt knäpp nu när man börjat prata som en galning!!
  • Guardian Angel 07

dinana: jag gick till selbing " www.crocus.nu/ " Jag var i vecka 20 när vi kollade upp det och rätt hade han också!

• dinana
    Guardian Angel 07 skrev 2008-11-03 16:33:42 följande:
    dinana: jag gick till selbing " www.crocus.nu/ " Jag var i vecka 20 när vi kollade upp det och rätt hade han också!
    Ah, okej... tyckte det kändes lite fel att behöva för att se det. 700 kr vet jag att kompis betalade för ett könsul. Det vet jag inte om det är värt. Vi får nog hålla oss 30 veckor till =)
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Firstandhappy
    Guardian Angel 07 skrev 2008-11-03 16:33:42 följande:
    wow det är ju makalöst tufft att man kan se så mycket när barnet ligger i magen, jag kan lätt tänka mig att betala det bara för att få sen den lilla så tidigt och sen få med sig det hem på cd..
    Hoppas allt är bra med dig!
  • Mandarin
    dinana skrev 2008-11-03 16:48:13 följande:
    Ah, okej... tyckte det kändes lite fel att behöva för att se det. 700 kr vet jag att kompis betalade för ett könsul. Det vet jag inte om det är värt. Vi får nog hålla oss 30 veckor till =)
    Själv fick jag det gratis utan att be om det.... inte så kul. Och sedan när det visade sig vara fel ha ha ha ja vad sejer man.
  • Mandarin
    Familjetrollet skrev 2008-11-03 15:43:35 följande:
    Grattis marko!nu är man hemkommen från landet.det var verkligen landet för det var massor med snö och snögubbar på en del tomter.lägenheten var väldigt speciell.då det är en gammal 1a som är ombyggd till en 4a på två plan.han som ägde huset var supetrevliga.dock skulle vi bli enda barnfamiljen i "radhuslängan".men det är ju villaområde oxå i byn så barn lär det finnasskolan ligger en bra bit bort så då blir det skolskjuts.så nu ska vi fundera tills ikväll och återkomma om vi ska flytta dit i början av nästa årnackdelen är att det är en liten by och långt till allt och att vi har tre månaders uppsägning..men lägenheten är värd varje krona då man får välja tapeter och får diskmaskin i hyran.sen så är ju lägenhet nybyggd/omgjordså nu måste vi fundera till ikväll och sen skaffa referenser från G om vi ska flytta
    Ute på landet... var?
  • Firstandhappy
    Mandarin skrev 2008-11-03 17:17:48 följande:
    Själv fick jag det gratis utan att be om det.... inte så kul. Och sedan när det visade sig vara fel ha ha ha ja vad sejer man.
    hahahaha ja där ser man, tur att du inte målade ett helt babyrum i helt fel färg (eller hoppas att du inte gjorde det iallafall)
Svar på tråden VI från Linköping