• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2008-11-03 13:43:20 följande:
    så har vi det vaaaaarje morgon..*ler*
    Vad skönt!! *avis*
    Jag får oftast bara sova som högst till 8 annars, iaf på vardagarna, på helgerna brukar jag få sovmorgon av min kära sambo.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-03 13:48:10 följande:
    Vad skönt!! *avis* Jag får oftast bara sova som högst till 8 annars, iaf på vardagarna, på helgerna brukar jag få sovmorgon av min kära sambo.
    ja det va ju nackdelen här, här han vi ingen skillnad på vardag eller helg eftersom jag jobbar alla helger iallafall så det är bara att krypa ur sängen även på söndagen o se glad ut, ta med sig mr till vår säng o somna om, om han nu vill det vill säga..
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-11-03 13:45:02 följande:
    Någon som kollat upp kön på bebis här i Linköping? Läste om att man kan göra ett blodprov redan i vecka 10-11 och få veta vad man väntar..
    förstår inte hysterin med att man måste veta vad man väntar..
    Firstandhappy skrev 2008-11-03 13:52:43 följande:
    Inte jag heller faktiskt.
  • Marayah

Oj oj, HOPPAS att du inte kan gå till Bm imorron.

Mammatill4a skrev 2008-11-03 13:35:39 följande:
    Marayah: grattis till marko:) sa till liam att han fyllde år i morse och han ville åka till er på en gång. Sa att vi får ta de en annan dag, märks ju om marko får dela sin födelsedag med vår skrutt el om de blir bm imorgon. Gjorde lite sit ups förut, känner lite i ryggen inget mer, men har fått lite mjölkiga flytningar är det normalt? Sj fattar jag nada. Annars blir de mer sit ups under eftermiddagen ha ha
    Marko 031103, Filip 080621
    Firstandhappy skrev 2008-11-03 13:52:11 följande:
    ja det va ju nackdelen här, här han vi ingen skillnad på vardag eller helg eftersom jag jobbar alla helger iallafall så det är bara att krypa ur sängen även på söndagen o se glad ut, ta med sig mr till vår säng o somna om, om han nu vill det vill säga..
    Hur gick det föresten att jobba dubbelpass fredag lördag sen då? Stackare, tänkte faktiskt på dig.
  • Marayah

Marko tackar för alla gratulationer!!

Marko 031103, Filip 080621
  • Maria84
    Firstandhappy skrev 2008-11-03 13:52:43 följande:
    Inte jag heller. Det märker man ju när liten kikar ut, blir ju ingen överraskning annars.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-03 13:54:42 följande:
    Hur gick det föresten att jobba dubbelpass fredag lördag sen då? Stackare, tänkte faktiskt på dig.
    haha jo tack det gick bra, va lagom trött sen på lördagskvällen men det funkade.. tack för trevligt sällskap förresten i fredags.
  • Firstandhappy

usch o fy, dagens agenda består av tvätt, disk o städ tills man ska börja jobba... bläää

Svar på tråden VI från Linköping