• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mandarin

Nä, nått babyrum har vi ej plats med. 3 barn och 3 sovrum var av ett är vårt. Men hon ska få eget nu när vi flyttar.

• Firstandhappy
    Mandarin skrev 2008-11-03 17:25:56 följande:
    Nä, nått babyrum har vi ej plats med. 3 barn och 3 sovrum var av ett är vårt. Men hon ska få eget nu när vi flyttar.
    ja o nu vte du ju vad det är för något så då är det okej att måla!!
  • Guardian Angel 07

Firstandhappy: mm, det var väldigt häftigt faktiskt värt pengarna, tycker vi iaf. Med oss är det kanonfint Nathalie utvecklas som bara den, vi ska till bvc imorgon för mätning och vägning Hur är det med er?

• thelifesaviour

Nu är kontrakten för lägenheten påskrivet. 30/12 får vi nycklarna! Jag är så glad. Nu ska jag bara kissa rätt på pinnen nu i november så är det kirrat och klart. :)

Vad ni har skrivit idag!

• Leos och Vincents mamma

Nu har vi varit o kikat på en tvåplans lägenhet i Haninge, men det var inget för oss, vi bor så bra nu med uteplats o allt. Annars får man ju börja om igen med hiss o hela skiten.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Guardian Angel 07 skrev 2008-11-03 16:33:42 följande:
    dinana: jag gick till selbing " www.crocus.nu/ " Jag var i vecka 20 när vi kollade upp det och rätt hade han också!
    Det gjorde vi med. Var där med båda barnen. Tycker han var toppen! Det blir garanterat en tur dit igen om det skulle bli fler barn. Har gjort en tavla som sitter över Lucas säng med bilderna, ska göra en likadan till lillebror. Det finns bilder i galleriet för den som är nyfiken!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Mandarin

Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-03 18:38:24 följande:

Nu har vi varit o kikat på en tvåplans lägenhet i Haninge, men det var inget för oss, vi bor så bra nu med uteplats o allt. Annars får man ju börja om igen med hiss o hela skiten.
    Vill ni flytta?
    Mandarin skrev 2008-11-03 18:42:26 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-03 18:38:24 följande: Vill ni flytta?
    Nja, vi trivs ju bra i själva lägenheten där vi bor, men är lite sugna på att flytta närmare stan.
    Firstandhappy skrev 2008-11-03 16:25:30 följande:
    ja det var det verkligen, bara hoppas du inte jag va helt knäpp nu när man börjat prata som en galning!!
    Nä, du är inte knäpp Du är jättehärlig o trevlig
  • Mandarin

Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-03 18:47:05 följande:

Nja, vi trivs ju bra i själva lägenheten där vi bor, men är lite sugna på att flytta närmare stan.
    ja, det är ju nackdelen med att bo här.
Svar på tråden VI från Linköping