• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    Mandarin skrev 2008-11-03 18:50:34 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-03 18:47:05 följande: ja, det är ju nackdelen med att bo här.
    Ja, tar ju en halv evighet att komma hem..
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • thelifesaviour

Det måste verkligen vara nackdelen med Lambohov, annars är det ju verkligen jättebra! Men det är ju faktiskt en bra bit bort. :(

• Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-03 18:38:24 följande:
    Nu har vi varit o kikat på en tvåplans lägenhet i Haninge, men det var inget för oss, vi bor så bra nu med uteplats o allt. Annars får man ju börja om igen med hiss o hela skiten.
    de lägenheterna verkar så knasiga.hade en kompis som har bott där.två ytterdörrar på två plan om jag minns rätt
    thelifesaviour skrev 2008-11-03 18:52:33 följande:
    Det måste verkligen vara nackdelen med Lambohov, annars är det ju verkligen jättebra! Men det är ju faktiskt en bra bit bort. :(
    ja det tar en bra stund med bussen in till stan.när jag bodde där så hade man en buss att välja på.sen har de bytt själva bussvägen till stan några gånger oxå.i ryd har man bara en buss nu sen de ändrade i somras.förut hade vi tre bussar att välja på
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    Mandarin skrev 2008-11-03 17:18:49 följande:
    Ute på landet... var?

skeda udde

ush villken huvudvärk man har idag.verkar vara något som går då maken oxå har envis huvudvärk

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.

Familjetrollet: Ja, det var två ytterdörrar, en på varsin våning. Själva lägenheten i sig var fin med planlösningen o så, men de som bodde där hade så skabbigt, tapeterna var nötta o såna saker.

• thelifesaviour

Vi kommer få allt omtapetserat i lägenheten, kommer bli så härligt. :) Så vi måste ut till deras butik och välja tapeter någon dag. :D Jag älskar sånt!

• Firstandhappy
    Guardian Angel 07 skrev 2008-11-03 17:39:46 följande:
    Firstandhappy: mm, det var väldigt häftigt faktiskt värt pengarna, tycker vi iaf. Med oss är det kanonfint Nathalie utvecklas som bara den, vi ska till bvc imorgon för mätning och vägning Hur är det med er?
    Det är jättebra, william håller på att försöka lära sig gå vilket resulterar i många blåmärken och bulor...
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-03 18:48:00 följande:
    Nä, du är inte knäpp Du är jättehärlig o trevlig
    skönt att du tycker det!!!
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-03 18:51:39 följande:
    Ja, tar ju en halv evighet att komma hem..
    fast med 2'ans buss tog det ju bara 15 min in till stan, helt överenskomligt..
    thelifesaviour skrev 2008-11-03 20:18:06 följande:
    Vi kommer få allt omtapetserat i lägenheten, kommer bli så härligt. :) Så vi måste ut till deras butik och välja tapeter någon dag. :D Jag älskar sånt!
    Ohhhh gud va mys, ska med dit nån dag o kolla lite, oh kan inte din karl följa med så finns alltid jag!! *leeeeeeeeeer*
  • Firstandhappy

nähä dags att återgå till jobbet då!! *suck* någon som vill byta??

firstandhappy: Ja, det är iofs sant. Jag tänker ju alltid på 12:an. Sen tar det väldigt lång tid att åka bil runt hela skiten. Min sambo är skittrött på denna väg o köra varje dag fram o tillbaka till jobbet

• thelifesaviour

ewa, ja, kan inte han så får du följa med! Lovar! Nu ska vi bara komma på vad vi vill köpa för säng också.

Svar på tråden VI från Linköping