• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2008-11-03 12:42:43 följande:
    Tänk va tiden går fort. Ikväll kl 17,25 är det 5 år sen Marko behagades att komma ut till den stora världen.
    ja osch ja!! Vet inte vart tiden tar vägen! Tycker jag nyss låg på BB o pressade fram min klump, men det va ju över 9 månader sedan!!
    5 år är ju nästan en hel evighet..
  • JePaLuLi

Ja herregud ja. Håller på att tvätta bebiskläder och det är ju sjukt så små de är
    Har Lucas verkligen varit så där liten?? Och ändå är det inte ens ett år sen han hade de...

Grattis till Marko!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    Tänk va tiden går fort. Ikväll kl 17,25 är det 5 år sen Marko behagades att komma ut till den stora världen.
    Oj oj, vad tiden rusar iväg... Jag fattar knappt att Molly är så stor som hon är. Och snart skall hon kanske bli storasyster... fattar nada..
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2008-11-03 07:36:26 följande:
    de har nyss haft studiedag här.vad ska ni hitta på idag?vi ska kolla på en tvåplanslägenhet ute på landet.dock är det en 4a och dyr är den oxå.men så får man välja tapeter till hela lgh samt att den är nybyggt/omgjord.fast lyan vi bor i nu är ju svindyr.så en nybyggd lägenhet säger man nog inte nej till.men vi får se när vi kommer dit.man har ju lite krav om man ska bo på landet
    Vart ligger den?
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Grattis till Marko

Jag fick sovmorgon idag, såå skönt! Barnen vaknade vid 7, men tog sambon med dem upp som vanligt o så gav han Vincent välling, sen kom barnen o la sig bredvid mig när sambon gick till jobbet o då somnade vi om alla tre o sov till 10, såå skönt!

• dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-03 13:30:23 följande:
    Jag fick sovmorgon idag, såå skönt! Barnen vaknade vid 7, men tog sambon med dem upp som vanligt o så gav han Vincent välling, sen kom barnen o la sig bredvid mig när sambon gick till jobbet o då somnade vi om alla tre o sov till 10, såå skönt!
    Låter verkligen helmysigt!
  • Mammatill4a

Marayah: grattis till marko:) sa till liam att han fyllde år i morse och han ville åka till er på en gång. Sa att vi får ta de en annan dag, märks ju om marko får dela sin födelsedag med vår skrutt el om de blir bm imorgon. Gjorde lite sit ups förut, känner lite i ryggen inget mer, men har fått lite mjölkiga flytningar är det normalt? Sj fattar jag nada. Annars blir de mer sit ups under eftermiddagen ha ha

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-03 13:30:23 följande:
    så har vi det vaaaaarje morgon..*ler*
  • dinana

Någon som kollat upp kön på bebis här i Linköping? Läste om att man kan göra ett blodprov redan i vecka 10-11 och få veta vad man väntar..

Svar på tråden VI från Linköping