• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Skorpan08

Ni är alla välkomna till Rystad den 15/11.
    Kanske finns det just det där ni är ute efter.

• dinana
    Skorpan08 skrev 2008-11-04 09:25:16 följande:
    Ni är alla välkomna till Rystad den 15/11.Kanske finns det just det där ni är ute efter.
    Var ligger Rystad?
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Skorpan08
    dinana skrev 2008-11-04 09:29:37 följande:
    Var ligger Rystad?
    Bakom tallboda ungefär.
  • Mandarin

Vi har IKEAS (det billigaste settet med 2st stolar och bord) det är inte det minsta vasst. Sedan kan ni ju köpa sådan där som man sätter på bordshörn och klisterar på. Förstår du vad jag menar?

Nu har jag ängkligen hittar en åkpåse som passar till Alex vagn. Jätte fin och fräch bara använd i 2 månader. Visligen i brunt skulle viljat haft i svart men den fyller allla andra kvalifikationer. Billig, snygg, hål för bältet och passar i vagnen. Nu ska vi bara hämta den också hon bodde nära hjulsbro så det är en bit.

• Familjetrollet
    Mandarin skrev 2008-11-04 09:36:21 följande:
    Vi har IKEAS (det billigaste settet med 2st stolar och bord) det är inte det minsta vasst. Sedan kan ni ju köpa sådan där som man sätter på bordshörn och klisterar på. Förstår du vad jag menar? Nu har jag ängkligen hittar en åkpåse som passar till Alex vagn. Jätte fin och fräch bara använd i 2 månader. Visligen i brunt skulle viljat haft i svart men den fyller allla andra kvalifikationer. Billig, snygg, hål för bältet och passar i vagnen. Nu ska vi bara hämta den också hon bodde nära hjulsbro så det är en bit.
    har du inte kollat på tradera?där brukar det finnas många billiga åkpåsar.
    Skorpan08 skrev 2008-11-04 09:25:16 följande:
    Ni är alla välkomna till Rystad den 15/11.Kanske finns det just det där ni är ute efter.

åker gärna dit men maken jobbar  även helg igen*suck*

nä nu ska jag samla ihopp all tvätt och bege mig ut till tvättstugan

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Mandarin

Jo jag har kollat där, men under 200 hittade jag ingen som jag tyckte var fina och bra. Denna fick jag för det prisen så jag är nöjd

• Familjetrollet
    Mandarin skrev 2008-11-04 09:45:46 följande:
    Jo jag har kollat där, men under 200 hittade jag ingen som jag tyckte var fina och bra. Denna fick jag för det prisen så jag är nöjd
    okej.när jag använde vagn så ville jag alltid ha orginaltillbehören,men oftast var det jättesvårt att få tag i dem så ibland fick man köpa annat märke som passade någorlunda.

ikväll ska vi ut och spana lite på hjärtat igen .har ännu inte funnit ramar som passar lillans rum
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2008-11-04 09:47:52 följande:
    okej.när jag använde vagn så ville jag alltid ha orginaltillbehören,men oftast var det jättesvårt att få tag i dem så ibland fick man köpa annat märke som passade någorlunda.ikväll ska vi ut och spana lite på hjärtat igen .har ännu inte funnit ramar som passar lillans rum
    Hur ska ramarna se ut?
  • Mandarin

Jag bryr mig inte så mycket om det är orginal eller inte. Huvudsaken är att det är frächt och passa i formen.

• JePaLuLi

Lucas har också IKEAS bord och stolar och det funkar jättebra.

Mandarin: Annars fanns det jättemysiga åkpåsar på Lekia nu. De sålde ut för 379:-, hade kostat 599:-. Vi slog till så slipper gossen frysa i vinter  Nu ska vi bara hitta en till bebisen också. Liggdelen i syskonvagnen är ju inte så jättebred...

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden VI från Linköping