• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2008-11-04 17:53:22 följande:
    Lucas fick mollipect mot hostan och så har han krupp precis som vi trodde. Så vi får väl se om hostan blir nåt bättre utav medicinen. Håller på att laga middag här nu, vrålhungriga allihopa.

skönt att han fick medecin mot kruppen

vad lite ni har skrivit sen igår.här däckade man redan vid 22 igår.

Mammatill4a skrev 2008-11-04 20:33:02 följande:
    Familjetrollet: du har inte lust att gå en promenad imorgon fm vid 9e? Fick tillbaka lite pengar idag som ska gå att hämta ut på statoil så tänkte pröva imorgon när jag lämnat barnen på dagis. Kan ju ta med vovven. Kollar in här innan sängen ikväll och ser om du svarat.
    jag kan haka på dit.vi kan ses utanför dagiset vid 9
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Mammatill4a

Jag här är de minsan dött, måste bara tala om hur duktig vår lilla alma är, vaknade för en stund sen med torr blöja, så jag satte henne på toa på en gång och gissa vad . Hon kissade familjtrollet:då väntar jag på dig utanför dagis.

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Maria84

Mammatill4a - vad duktig hon är!

Mollipecten verkar ha gjort lite nytta ialla fall för inatt har det varit lugnt och vi har fått sova hela familjen. Inte för att jag känner mig speciellt utvilad för det. Håller på att bli sjuk jag med, börjat få ont i halsen och förkyld och känner mig allmänt risig. Jag som måste till stan idag för att handla födelsepresenter till sambon och farsdagpresenter till honom också och till min pappa.. Känner inte för det men ger mig ut en sväng ialla fall.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Skorpan08
    Mammatill4a skrev 2008-11-05 08:02:28 följande:
    Jag här är de minsan dött, måste bara tala om hur duktig vår lilla alma är, vaknade för en stund sen med torr blöja, så jag satte henne på toa på en gång och gissa vad . Hon kissade familjtrollet:då väntar jag på dig utanför dagis.
    Vad duktig Alma är. Stora tjejen nu när hon ska bli storasyster!
    Idag ska jag på massage för att försöka få iordning på bäckenet efter foglossningen jag hade när jag väntade Elin. Jag är lite nervös måste jag erkänna. Men gör det bara nytta får det göra hur ont som helst när han trycker bäckenet till rätta.
  • Familjetrollet
    vad sött.vad busig hon var igår.men hon är allt ett riktigt charmtroll oxå.vi ses om en liten stund.kan ju säga att det är kors i taketFörvånadSkrattande.det vi pratade om igår.inte ett "fotspår" efter XX.

ush vad trött man är idag.

vad ska ni hitta på idag?här ska man umgås med trevliga grannen och sen ska sovrummet fixas och sp ska det fotas en hel del
  • Marayah

Lill gumman då!! Så duktig...

Här har Filip vart jätte hostig och snorig inatt. Hoppas bara att de inte blir värre till lördag då vi har dop. farmor min kommer ner och mamma o pappa med..  Nej nu ska man klä på sig och äta frukost..
    Marko 031103, Filip 080621
  • JePaLuLi

Mammatill4a: Åh vad duktig hon är söta lilla Alma. Vi ska önska oss en potta till Lucas nu när han fyller eller i julklapp så han får börja bekanta sig med den. Hittade en rolig sak som spelar, sånt gillar han ju

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Skorpan08
    Marayah skrev 2008-11-05 08:24:13 följande:
    Lill gumman då!! Så duktig...
    Här har Filip vart jätte hostig och snorig inatt. Hoppas bara att de inte blir värre till lördag då vi har dop. farmor min kommer ner och mamma o pappa med..  Nej nu ska man klä på sig och äta frukost..
    Krya på lille Filip! Mysigt med dop, hoppas han mår bättre tills dess.
  • Mandarin

Misstionskyrkan är det den stora mitt i mot matafären (Lidel?) som ligger nära MC Donalds?

• Familjetrollet
    Mandarin skrev 2008-11-05 09:04:43 följande:
    Misstionskyrkan är det den stora mitt i mot matafären (Lidel?) som ligger nära MC Donalds?
    missionskyrkan ligger mittemot netto vid mc donalds

mammatill4 tack för en trevlig promenad och fikaGladman kommer verkligen sakna er sen när ni har flyttat.för bättre och trevligare grannar finns ju inte.

ebba var ledsen även när jag hämtade henne.hon brukar bli extra känslig när hon börjar bli sjuk.men hon kan vara nervös inför bvc imorrn oxå
Svar på tråden VI från Linköping