Skorpan08 skrev 2008-11-06 11:07:13 följande:
Ok. Det slutades skriva så plötsligt bara. Ena dan hinner man inte med att läsa allt, nästa är det ingen som skriver. Bara undrar om något hänt på tråden?
undrar jag oxå
dinana skrev 2008-11-06 11:35:16 följande:
Ja jag får hoppas att någon hör av sig snart. Sökte ett jobb igår och ett idag.. annars är jag väldigt layed back. Vet inte vad jag skall söka liksom. Men jag skulle skriva ett brev till min handläggare på AF med sådant som jag kan tänka mig att jobba med (och det är en liten kort lista känns det som just nu). Men jag söker sådant som jag kanske skulle kunna fixa om jag fick lite utbildning så kanske man kan få in en fot i alla fall.
sen är det ju inte lätt heller att bli anställd som gravid.har du inte kollat med hjärta till hjärta då?de behöver ju personal
Guardian Angel 07 skrev 2008-11-06 12:11:43 följande:
Familjetrollet: Har hon varit till
bvc idag? Gick det bra? Städa kan vara kul ibland, speciellt om man har musik på
det gick bra.men det blir extrakontroller då vi misstänker nån form av matallergi och hennes hörsel ska kollas upp oxå.hon tyckte sprutan kändes som en kniv.men hon var duktig trots det långa besöket
städa är kul i typ 5 minuter

music är bra men tyvärr tog de bort den bästa musikkanlaen på boxern.mtv är ju bara uttjatat numera.hoppas lillan blir kry snart.