• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet

hoho...här var det tooomt.hoppas alla har haft en bra dag.här har lillan lite feber så imorrn blir det ingen bvc besiktning.

mammatilla4

senil som man är så glömmer jag alltid att ta med din tvättlapssburkSkrattande.om jag kommer ihåg så kan jag skicka den med din tös om de dyker upp här.

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Mammatill4a

Familjetrollet. Jo här har de slutat vara aktivt. Men men bara att gilla läget. Liam och magnus är iväg och köper hans radiostyrda bil nu eftersom han var så duktig igår när han tog sprutan, sj sitter ja på min rumpa i köket och lagar mat. Ris och casslergryta. Imorgon är de ju öppet hus på dagis då blir det att fika där, sen ska vi ju ha mini kalas för olivia på em, eftersom hon åker till sin pappa på fredag. Hoppas hon blir nöjd över tårtan bara

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • dinana

Oj, man kanske skall börja tänka på att laga mat.. men nej.. har ingen lust att göra det... gubben får nöja sig med ett mål mat om dagen.. och det fick han ju i morse...

Hur går det med bebis i magen?

Mammatill4a skrev 2008-11-05 16:28:50 följande:
    Familjetrollet. Jo här har de slutat vara aktivt. Men men bara att gilla läget. Liam och magnus är iväg och köper hans radiostyrda bil nu eftersom han var så duktig igår när han tog sprutan, sj sitter ja på min rumpa i köket och lagar mat. Ris och casslergryta. Imorgon är de ju öppet hus på dagis då blir det att fika där, sen ska vi ju ha mini kalas för olivia på em, eftersom hon åker till sin pappa på fredag. Hoppas hon blir nöjd över tårtan bara
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Maria84
    Mammatill4a - så Liam har varit duktig och tagit sprutan han med nu Liam tog ju sin förra veckan så han fick en leksak han också för att han gjorde det. Men jisses vad det svullnade upp några dagar efteråt och han var jättevarm där.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • thelifesaviour

Tränade imorse och har redan ont i benen. Urk!

• Mandarin

Ummmm och 100kr billigare än vad den gick för... jag är jätte nöjd. Synd bara att Rrio Races selarna på 08orna är så knölig... anulunda. De passar inte men det gör den inte på någon annan åkpåse häller. Kiar mig i huvudet det tängkte inte tillverkarna på när de ändrade selarna.

• Mammatill4a

Dinana: med bebis är de bara bra. Men ingen känning att den vill ut än . Men har ju tid till igångsättning till den 14 så de är ju bara att se från emot det. Maria84:ja du han tog den igår och kan säga att de är svullet värre och han har lite ont, ha ha han hittade en stor radiostyrd bil på biltema med 4hjuls drift och mega dosa, ibland får man allt skämma bort sina barn.

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Skorpan08

Jag har fått massage idag. Så skönt! Känner mig nästan ny i bäckenet. Men väldigt trött, så ikväll blir det tidigt i säng.
    Hoppas alla har det bra i höstmörket.
    Mammatill4a: Bebben tycker nog det är varmt och skönt därinne.
    Marayha: Hoppas lillkillen mår lite bättre.

Svar på tråden VI från Linköping