• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-11-06 14:03:22 följande:
    hjärta till hjärta? får man betalt där då? sen har de ju bara öppet tre dagar i veckan.. alltid något i alla fall... kan ju ringa och kolla.
    de har öppet måndag till fredag,butiken har öppet tre dagar i veckan.vissa får lön andra inte.jag jobbade där mellan 4-5 månader helt gratis då jag inte har nån a-kassa eller socbidrag.jag förstörde kroppen mera pga allt bärande och sittande på huk.

de vill ha folk både till kassan,i butik och som plockar upp varor osv.du kan kolla deras hemsida flör mer info hearttoheart.se
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Leos och Vincents mamma

Jag har en bunt med tidningar här hemma som jag vill bli av med..det är de 5 senaste numren av Vi föräldrar plus tidningen Vi föräldrar första året. Sen har jag de 5 senaste numren av Mama oxå. Jag skänker bort dem till den som vill ha. Ligger bara o samlar damm här hemma.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-06 15:50:26 följande:
    Jag har en bunt med tidningar här hemma som jag vill bli av med..det är de 5 senaste numren av Vi föräldrar plus tidningen Vi föräldrar första året. Sen har jag de 5 senaste numren av Mama oxå. Jag skänker bort dem till den som vill ha. Ligger bara o samlar damm här hemma.
    Jag tar gärna emot tidningarna om du inte vill ha dem. Behöver nåt att fördriva dagarna med
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Leos och Vincents mamma
    JePaLuLi skrev 2008-11-06 15:54:47 följande:
    Jag tar gärna emot tidningarna om du inte vill ha dem. Behöver nåt att fördriva dagarna med
    Jag har läst dem o nu samlar de som sagt var bara damm Så du får mer än gärna ta dem, annars kastas de bara
    Frågan är bara när du ska få dem.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-06 15:50:26 följande:
    jag har oxå samlat på mig en del mamma/föräldrar tidningar.men de ligger nånstans.brukar spara dem med vagntest och bilder på årsmodeller då de brukar uppskattas av de som samlar på vagnar
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-11-06 15:18:42 följande:
    de har öppet måndag till fredag,butiken har öppet tre dagar i veckan.vissa får lön andra inte.jag jobbade där mellan 4-5 månader helt gratis då jag inte har nån a-kassa eller socbidrag.jag förstörde kroppen mera pga allt bärande och sittande på huk. de vill ha folk både till kassan,i butik och som plockar upp varor osv.du kan kolla deras hemsida flör mer info hearttoheart.se
    ah, jag jag får kika in där
    thelifesaviour skrev 2008-11-06 14:55:04 följande:
    Jag har tyvärr noll koll på jobbiten, student som jag är.. Vad har du jobbat med förr? Tror inte riktigt jag förstått. Men du är duktig layoutare/grafiker eller så va? Det är något jag fått för mig iaf. :) Självlärd? Utbildad?
    jag är nog självlärd. jag jobbade ihop med en tjej i kalmar innan som hade en liten internetbutik ihop med sin kille. så jag var i stort sett med från grunden. det var verkligen super roligt... och jag längtar tillbaka varje gång jag går in på sidan. men men.. jag borde få betalt för att hänga på deras sida.. *haha* i och för sig så får jag ju skicka nallar hej vilt utan att det kostar mig något =) *haha*
    ♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 28 dagar till UL
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-11-06 16:42:41 följande:
    jag är nog självlärd. jag jobbade ihop med en tjej i kalmar innan som hade en liten internetbutik ihop med sin kille. så jag var i stort sett med från grunden. det var verkligen super roligt... och jag längtar tillbaka varje gång jag går in på sidan. men men.. jag borde få betalt för att hänga på deras sida.. *haha* i och för sig så får jag ju skicka nallar hej vilt utan att det kostar mig något =) *haha*
    skoj.skulle oxå vilja ha en internet butik.men jag kan nada om bokföring momser bla bla.jag samlade på mycket retro saker och retro vagnar förut
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-06 16:02:48 följande:
    Jag har läst dem o nu samlar de som sagt var bara damm Så du får mer än gärna ta dem, annars kastas de bara Frågan är bara när du ska få dem.
    Tack, vad snällt!
    Ja det är ju frågan... Vi kanske kan få till en fika nästa vecka??
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Mandarin
    dinana skrev 2008-11-06 14:26:01 följande:
    har ni några fler tips så är det bara att skrriva till mig.. är öppen för det mesta när gäller jobb-biten. ja inte vad som helst kanske, men ja..
    De sökte på Guldfynd i IKANO, vissligen bara exsta personal över julen men man får ju en fot in i dörren.
  • Fru T

jag lever bara så ni vet det

men håller mig fortfarande stilla å mästadels i sängen... tröööött å mår illa av minsta lilla å just nu måste typ allt här hemma tvättas om för ja pallar inte med lukten av vårt förra sköljmedel så soffan tex kan ja inte va nära för ja tvätta visst kussöverdragen med detta sköljmedel för inte så länge sen.... å handukar å lakan å bläääääää

ja skulle me behöva ett jobb men tror ja satsat på att läsa in lite ämnen ja saknar i vår på distans (så jag inte har några lektionstider att passa för ja vet ju inte hur ja mår osv)

på onsdag är det inskrivning och första ultraljudet å vikten har väll börjat stabilisera sig efter raset men väger mindre nu än innan bebbe kom till, inte för att det gör mig någe...

Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping