• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Skorpan08

Vad är det som händer egentligen? Ska alla hoppa av tråden nu?

• JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2008-11-06 10:58:10 följande:
    Vad är det som händer egentligen? Ska alla hoppa av tråden nu?
    Jag har ingen aning, men jag kan hålla med om att det inte känns så kul att skriva här längre av nån anledning. Inte för att jag har nåt kul att skriva, men då låter jag hellre bli än att skriva dagboksanteckningar eller sånt som inte rör hela tråden.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Skorpan08

Ok. Det slutades skriva så plötsligt bara. Ena dan hinner man inte med att läsa allt, nästa är det ingen som skriver. Bara undrar om något hänt på tråden?

• thelifesaviour
    Skorpan08 skrev 2008-11-06 11:07:13 följande:
    Ok. Det slutades skriva så plötsligt bara. Ena dan hinner man inte med att läsa allt, nästa är det ingen som skriver. Bara undrar om något hänt på tråden?
    Känns som om att det är lite varannan dag med det där. Vissa dagar har det skrivit massa sidor och nästa dag ingenting..
  • dinana

Jag sitter här dagligen, men det är ju mest privata meddelande som hamnar här verkar det som och det vill man ju inte sitta och svara på. Händer inte så mycket i mitt liv nu för övrigt. Molly går på dagis till tolv. Så man sitter här och letar jobb. Men jag måste nog ta tag i den där biten på allvar snart för de börjat klaga på mig på AF.

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2008-11-06 11:21:24 följande:
    Jag sitter här dagligen, men det är ju mest privata meddelande som hamnar här verkar det som och det vill man ju inte sitta och svara på. Händer inte så mycket i mitt liv nu för övrigt. Molly går på dagis till tolv. Så man sitter här och letar jobb. Men jag måste nog ta tag i den där biten på allvar snart för de börjat klaga på mig på AF.
    Det kommer att gå kalasbra med jobbsökande!

Ja, det är väl just det, att det är så mycket privata meddelanden, då har man ju ingenting att skriva själv. :)
  • dinana
    thelifesaviour skrev 2008-11-06 11:30:01 följande:
    Det kommer att gå kalasbra med jobbsökande! Ja, det är väl just det, att det är så mycket privata meddelanden, då har man ju ingenting att skriva själv. :)
    Ja jag får hoppas att någon hör av sig snart. Sökte ett jobb igår och ett idag.. annars är jag väldigt layed back. Vet inte vad jag skall söka liksom. Men jag skulle skriva ett brev till min handläggare på AF med sådant som jag kan tänka mig att jobba med (och det är en liten kort lista känns det som just nu). Men jag söker sådant som jag kanske skulle kunna fixa om jag fick lite utbildning så kanske man kan få in en fot i alla fall.
    ♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 28 dagar till UL
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2008-11-06 11:35:16 följande:
    Ja jag får hoppas att någon hör av sig snart. Sökte ett jobb igår och ett idag.. annars är jag väldigt layed back. Vet inte vad jag skall söka liksom. Men jag skulle skriva ett brev till min handläggare på AF med sådant som jag kan tänka mig att jobba med (och det är en liten kort lista känns det som just nu). Men jag söker sådant som jag kanske skulle kunna fixa om jag fick lite utbildning så kanske man kan få in en fot i alla fall.
    Låter bra det.
    Vad vill du jobba med?
  • Leos och Vincents mamma
    Mammatill4a skrev 2008-11-06 07:03:08 följande:
    Lov mamma. Känner som dig i tråden, men skrev oxå att om jag inte fått ut bebis kan vi alltid fika här hemma. Eftersom mina barn är lediga från dagis fredagar. Men de avgör ju ni alla andra om ni vill komma hit vill säga. C: hoppas ni får en bra dag idag, och att N mår bättre i sin näsa. Får ge henne en krya på dig kram från oss.
    Det missade jag nog
    Jag har nu bestämt mig för att ha en hemma dag imorgon, blir inte så ofta som jag har det, utan är alltid iväg på nåt när Leo är på dagis.

Nu på förmiddagen har jag o Vincent varit på babycafé o nu sover Vincent i vagnen ute på tomten, så nu ska jag passa på att slappa i soffan.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2008-11-06 09:39:38 följande:
    Jag skall in till stan imorgon rutn 14-tiden.. om det är någon som är fikasugen då.
    Tyvärr så kan jag inte då, hade varit jätteskoj, men hämtar Leo på dagis då.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping