Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-05 20:43:33 följande:
Känns inte som att det är så kul att skriva här, har inget att skriva om direkt Är ju ingen annan som skriver heller Jag frågade om fika på fredag, men ingen svarade.
jag svarade att jag kan efter kl 16
thelifesaviour skrev 2008-11-05 20:45:54 följande:
Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-05 20:43:33 följande: Jag kan inte fika på fredag, först ska vi välja tapeter, sen ska jag umgås med min kära farmor innan hon åker hem till Norrland igen.
skoj med nya tapeter.vi har ännu inte lyckat hitta några till köket i rätt pris.sen dser ju alla ut som sovrumstapeter numera
Mammatill4a skrev 2008-11-05 20:45:43 följande:
Skorpan08 hi hi ja antagligen du , men ser fram emot nästa torsdag, fredag istället för att ta en dag i taget liksom, man blir bara så nere då. Och äntligen har nästan alla fattat att vi hör av oss istället för att telen ska gå varm hela dagarna. Familjetrollet: är den inte över 37.6 så är de ju ok att gå på fikat, vi ska gå iallafall, måste ju endå till centrum efter och hämta olivias tårta mm.
jag förstår att du blir trött på allt ringade om bebben som inte kommer ut.du kan ju inget göra.bebben kommer ju bara när den är mogen för att titta ut.ska bli kul och se villken busig bebbe som du har i din mage
om lillan mår bättre imorrn så kommer vi ev till dagis.hon har vart hängig och mår inte sådär.tror hon kommer få hög feber inatt