Fru T skrev 2008-11-06 17:31:47 följande:
jag lever bara så ni vet det men håller mig fortfarande stilla å mästadels i sängen... tröööött å mår illa av minsta lilla å just nu måste typ allt här hemma tvättas om för ja pallar inte med lukten av vårt förra sköljmedel så soffan tex kan ja inte va nära för ja tvätta visst kussöverdragen med detta sköljmedel för inte så länge sen.... å handukar å lakan å bläääääääja skulle me behöva ett jobb men tror ja satsat på att läsa in lite ämnen ja saknar i vår på distans (så jag inte har några lektionstider att passa för ja vet ju inte hur ja mår osv)på onsdag är det inskrivning och första ultraljudet å vikten har väll börjat stabilisera sig efter raset men väger mindre nu än innan bebbe kom till, inte för att det gör mig någe...
vad kul att se dig igen.mysigt med Ul bild.det först Ul bilden är så spännande

dinana skrev 2008-11-06 18:42:05 följande:
Aha, då får jag gå dit och kolla då... snygga till mig lite... tror ni det blir snyggt med ljusa slingor tro i håret?
jag tycker slingor är snyggt i mörkt hår.såg för ett par dagar sedan att de sökte personal till telia på ikano
jippi säger jag.kom hem för en stund sedan.imorrn ska det sys för fullt.fann min drömsymaskin idag.den gammal jättetrevligt dam som sålde en jättefin superbra symaskin i bra prisklass
strax är det dags för Andra avenyn och lite senare blir det tila teuqila.så ni får ha en bra kväll och helg