• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-11-07 10:08:20 följande:
    den vill jag oxå köpa.men oftast är ju inte produkterna så bra som de vill påstå att de är.jag har funderat på att köpa den när man får råd.
    Haha, nej, visst är det så... jag har handlat på tvins en gång och det gör jag ju aldrig om igen... eller man skall väl aldrig säga aldrig.

Köpte en VibraTone eller vad det hette... fan vilket skräp! Lyckades sälja den vidare på Tradera och fick typ lika mycket för den som jag själv gav tack och lov. Ingen produkt jag rekommenderar. Min syster köpte det där strykjärnet som man drar i luften... man kan stryka direkt på gardinen när den hänger osv... ja, det var väl samma skräp det om jag förstod henne rätt. De är duktiga på att lura folk i alla fall med sina reklamer...
    ♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 28 dagar till UL
  • Skorpan08

God förmiddag!
    Hoppas ni har det bra. Här är det lugna gatan. Väntar på att det ska komma en kille från Ringstad Bygghandel. Vi köpte ju två högskåp till köket därifrån. Det visade sig att det var en skada på ena luckan. Det är så tråkigt att vänta på någon som kommer antingen fredag eller måndag, om han är i närheten.

• Firstandhappy

goder morgen på eder alla. hoppas allt är bra, här fajtas man med en förskylning eller liknande som aldrig blir ordentlig, bara trött hela tiden o halvsnorig..
    Ikväll blir det en snabb resa till Tornby o köpa ny stol till Wille..

• Maria84

Här är man helseg idag. Förkyld och allmänt risig, inte vad man har tid med.
    Lucas däremot är bättre, inte lika snorig och inte lika hostig. Men nu börjar vi andra bli dåliga istället. Hade ingen lust att gå upp ur sängen imorse men man kan ju inte ligga kvar med barnen och djuren som ska tas om hand.
    Tur att sambon tar helg tidigt idag, men å andra sidan är han borta hela dan imorron så det blir inte så lugnt då heller.

Sitter och ska slänga ut annonser på katterna. Har tömt bilderna på kameran och det var ju en del, så många av dem kommer att hamna i bloggen under dagen eller imorron.

Ska in till Åtvid sen när sambon slutat jobba för att uträtta lite ärenden.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Firstandhappy

Funderar på att köpa Actra Graco cosmic xtp, men vet i fan om den är så bra som jag skulle vilja egentligen, känns ganska liten för att kunna ha upp till 5 år..

• Maria84
    Firstandhappy skrev 2008-11-07 11:08:57 följande:
    Funderar på att köpa Actra Graco cosmic xtp, men vet i fan om den är så bra som jag skulle vilja egentligen, känns ganska liten för att kunna ha upp till 5 år..
    Vi har en Cosmic xtp, om jag inte är helt ute och cyklar. Har för mig att det är en xtp ialla fall och vi trivs med den. Vi har aldrig använt de här stolarna ända tills de är fem för det är ingen som är så pass stor så att det funkar, ialla fall inte våran äldre son.
  • Firstandhappy

nej jag har fått den känslan med, finns ju även nya cosmic comfort, men det är ju typ samma stol fast andra färger... lite dyrare med, xtp finns ju nu på rea för 1800..

• Maria84

Jag får nog gå ut i bilen och kolla sen när sambon kommer hem vilken det är vi har

• Firstandhappy

hahahaha vet hur det är, här är det dock jag som har kollen efersom det bara är jag som kör bilen, kollar på ett test och börjar nog mer luta åt Maxi Cosi Mobi

• Maria84

Tänkte liksom inte så mkt på vad den hette hela namnet när vi köpte den, har en massa namn i huvudet bara för Lucas provsatt flera stycken.

Svar på tråden VI från Linköping