Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-11 13:34:28 följande:
    Ja, det är klart iofs..så får det nog bli Jag öppnar gärna upp mitt hem oxå till alla som vill
    jag kommer gärna på fika.tyvärr har jag ont om tid då barn ska hämtas på olika tider osv

mammatill4a tack för fikat idag.så söt lillan är när hon ser bebisarGlad

ni får ha en fortsatt bra dag nu ska jag rensa ut det sista som ska skänkas till återbruksboden denna vecka
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-11 13:28:37 följande:
    mammatill4a: Ja, han är verkligen en riktig vilding, mer vild än tam O han är bara 5,5 månad, undrar hur det då blir om några månader! O när han väl börjar krypa ordentligt, hua, då kommer jag aldrig mera kunna fika med er
    han var riktigt ifull igång för att vara 5 1/2 månader.vad lik han var dig
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-11 15:50:54 följande:
    HEHE ,  ja skojar du., tur hon inte var hemma idag ,då hade alla bebbar fått fullt med kramar och pussar nu ska de städas lite, för karl tyckte tydligen de såg för jävligt ut här hemma MEN de enda som finns är smulorna under bordet sen fika träffen av den goda kakan marayah hade med sig,, MORR
    ja du män kan då klaga på alltSkrattande
    Marayah skrev 2008-09-11 15:48:49 följande:
    Hej hopp.. Tack Malin för idag!!! Får se om de e nån som vill komma till mig på fika till veckan??!! Nu har ja iaf kommit hem med vagnen. Fin var den, men dock solblekt på sufletten. Intet som ja egentligen stör mej på. Så nu ska de tvättas för de hade dom inte gjort. Gick in till stan och sen hem via tornby. Ha det så bra, nu måste ja ta hand om min lille som just vaknat. Har sovit tills nu sen vi kom från Malin.
    jag kommer gärna och fikar hos er.kul att få komma till sin gamla lya och fika.dock kan jag bara efter kl 16-17,men helger går bättre för oss
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-11 16:19:19 följande:
    Jag skall in till VC imorgon, får se vad de säger då. Hon har ju hostat en längre tid nu, men bara på nätterna... började hosta idag på dagen så antar att det har förvärrats. Men får se vad doktorn säger imorgon. Tjejen jag pratade med på telefon var väldigt trevlig. Hon sa att det inte fanns några lediga tider, men fixade in oss i alla fall till slut efter lite knapptryck. Så hoppas att de hittar något fel, så att man kan få något mot hostan. Har försökt med bisolvon och nipaxon men tycker inte det hjälper... Nipaxon kräks hon upp igen (men så är det ju 2 års gräns på den så den är kanske lite för stark för henne).
    jag tror det är falsk krupp.tur att ni fick en tid.är hon förkyld?
    Mammatill4a skrev 2008-09-11 15:59:36 följande:
    Klrt ja kommer till dig gumman, kan ju komma nästa onsdag.. här har barnen studiedag på tisdag så ska se om vi kan ta tåget på morgonen ner till morfar mormor jobbar la som vanligt men kan ju kika på bebiskläder och overall på jobbet hennes TiHI..Skoj med nu vagn hehe ta kort och lägg ut vill se Familjetrollet: ja de kan ju de. näpp nu ska ja ta fram snabbeldraken tills han kommer hem...
    haha jag trodde att din make dammsög,men jag mötte honom halvvägs till centrum så han var ju oskyldig för att vara med dammsugarenGlad
    Marayah skrev 2008-09-11 16:57:35 följande:
    En emmaljunga crossway..
    sö söt lile filip är.matilda blev grön av avund när jag berättade att jag hade hållt lillen.hoppas vagnen var som du hade tänkt digGlad
  • Familjetrollet
    Summerlove08 skrev 2008-09-11 19:19:45 följande:
    Familjetrollet: Jag åkte buss 510 idag och den stannar fortfarande i Gistad som den alltid har gjort Tänkte bara säga det eftersom vi diskuterade det en annan dag.

det måste ha varit nått skämt med lappen.kanske nån gammalt aprilskämt.många lappar var ju gamla på anslagstavlan

hoppas du har haft en trevlig dag.här har man vart en sväng hos världens bästa granneGlad

• Familjetrollet
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-11 19:41:00 följande:
    Hej på er!Nu är jag tillbaka har haft fullt upp...imorgon är det sista strålbehandlingen weee, äntligen!!! Den här dagen har jag längtat så fruktansvärt mycket efter och nu är den äntligen här Hoppas allt är bra med er och hoppas ni hade trevligt på fikan idag
    vad kul att se dig här igen.Gladhoppas allt är bra med er familj.vet du när du är med i tidningen?
  • Familjetrollet
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-11 19:46:34 följande:
    Familjetrollet: Tack Det är bara bra med oss, Nathalie gör framsteg hela tiden vi har varit på öppna förskolan två gånger dne här veckan och hon tycker det är sååå roligt jag med för den delen Jag kommer vara med den 30:e september. Har till och med blivit erbjuden två biljetter till bröstcancergalan så jag och min mamma ska gå Hur mår du och din familj?
    här är det bra.dock är värken tillbaka.villken tidning är det?måste bara köpa den när du är med i denGlad

har lilla N börjat krypa något ännu?kul att hon trivs på öppna förskolan.jag skulle gärna gå dit men tiden finns inte.sen är ju töserna inte så små längre.annars får jag "kidnappa" grannens barn och gå ditGlad

hoppas ni har haft en trevlig helg

är det fler som tycker att hösten kom väldigt fort i år?
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2008-09-12 07:58:26 följande:
    Godmorgon på er alla!Hoppas ni är friska och krya! Här har jag en Elin som är förkyld och har feber. Har suttit och sovit med henne i en fotölj hela natten, då hon är så täppt och vi inga nezeril hade hemma. Så idag blir det en tur till apoteket.Tråkigt väder, hösten är redan här.Kul att se många nya här! Välkomna ska ni vara!Alla som tycker det är kul med loppis boka den 15/11, då är det loppis i Rystad Folkets Hus mellan 10 och 15. Då har jag bokat upp mig på två bord där! Mycket fina grejor till bra priser har jag.
    det ska jag skriva upp.jag älskar loppisar och second hand.då får ni krya på er.
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-12 08:30:11 följande:
    Nån som har lust att hitta på nåt med mig o mina två barn imorgon ?Sambon är tvungen att jobba 8-15 imorgon, usch o fy
    är fullbokad imorrn då jag ska vara hundvakt akut och sen ska vi rensa ena blomrabbaten och fixa lite på kolonin.hade det varit soligt och varmt så kunde man träffats på valla
    Firstandhappy skrev 2008-09-12 09:14:03 följande:
    jaha då hoppar väl jag in o säger god morgon med då!!
    god morgon säger jag oxå
    Mammatill4a skrev 2008-09-12 08:34:30 följande:
    tyvärr är redan uppbockad på att tömma förrådet, annars hade ja gärna sätts, tråkigt att behöva jobba på en lördag..
    Mammatill4a skrev 2008-09-12 08:34:30 följande:
    tyvärr är redan uppbockad på att tömma förrådet, annars hade ja gärna sätts, tråkigt att behöva jobba på en lördag..
    säg till om du behöver hjälp.ja just det.lördag den 4/10 är det barnkalas här.så då får ni komma hit på tösernas kalas kl 14
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-11 20:18:48 följande:
    välkomen tillbaka, ja nästa gång får allt du med vara med på vår fika träff gud så skönt att de snart är över för dig.. här är de bara bra, magen växer inte för mkt, men faan vilken halsbränna man har..
    halsbränna är inte skoj.hoppas den försvinner snart.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-12 10:55:11 följande:
    Godmorgon allihopa... vilken härlig höstdag. Vaknade till lite host och bök från Molly, annars har det varit rätt lugnt här idag. Ringde och sjukanmälde Molly vid åtta, sen har man ringt lite samtal. Letat på blocket efter ett par ECCO-skor till Molly, men verkar vara svårt att få tag på... hittade dock ett par och de var inte sålda, men säljaren vägrar att skicka dem på posten... *suck* ...endast avhämtning.. känns inte som jag vill punga ut massa pengar på att åka till Gotland dock.. *haha*Annars.. Ja skall till vårdcentralen med Molly vid halv två. sen tänkte jag åka ner till stan en sväng. Äta lite kanske eller fika... vet inte riktigt ännu.
    då får ni ha en bra höstdag på stan.jag ska till stan nästa vecka och spana efter höst/vinterkläder och lite andra fynd
Svar på tråden VI från Linköping