Skorpan08 skrev 2008-09-12 07:58:26 följande:
Godmorgon på er alla!Hoppas ni är friska och krya! Här har jag en Elin som är förkyld och har feber. Har suttit och sovit med henne i en fotölj hela natten, då hon är så täppt och vi inga nezeril hade hemma. Så idag blir det en tur till
apoteket.Tråkigt väder, hösten är redan här.Kul att se många nya här! Välkomna ska ni vara!Alla som tycker det är kul med loppis boka den 15/11, då är det loppis i Rystad Folkets Hus mellan 10 och 15. Då har jag bokat upp mig på två bord där! Mycket fina grejor till bra priser har jag.
det ska jag skriva upp.jag älskar loppisar och second hand.då får ni krya på er.
Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-12 08:30:11 följande:
Nån som har lust att hitta på nåt med mig o mina två barn imorgon ?Sambon är tvungen att jobba 8-15 imorgon, usch o fy
är fullbokad imorrn då jag ska vara hundvakt akut och sen ska vi rensa ena blomrabbaten och fixa lite på kolonin.hade det varit soligt och varmt så kunde man träffats på valla
Firstandhappy skrev 2008-09-12 09:14:03 följande:
jaha då hoppar väl jag in o säger god morgon med då!!
god morgon säger jag oxå
Mammatill4a skrev 2008-09-12 08:34:30 följande:
tyvärr är redan uppbockad på att tömma förrådet, annars hade ja gärna sätts, tråkigt att behöva jobba på en lördag..
Mammatill4a skrev 2008-09-12 08:34:30 följande:
tyvärr är redan uppbockad på att tömma förrådet, annars hade ja gärna sätts, tråkigt att behöva jobba på en lördag..
säg till om du behöver hjälp.ja just det.lördag den 4/10 är det barnkalas här.så då får ni komma hit på tösernas kalas kl 14