• Maadeleine

Sent plus?

Hejsan!

Alltså ingen mens i siktet och imårn är det BIM+4
    Och inget plus på stickan :S Ni som fått plus sent? Hur sent då? Hoppas någon kan komma med lite svar, förvirrad tjej!

• Svar på tråden Sent plus?
  • Maadeleine
    Kenzie skrev 2008-09-03 18:35:44 följande:
    Hm varannan dag från bim tror jag.
    Oki har kollat varje dag jag, så nu lägger ja ner några dagar och ser vad som händer och sker :)
  • ett plus ett

Det är vanligt att hoppa över ägglossning 1-2 ggr per år och då blöder man som vanligt eller inte alls. Om äl uteblir är det ju inte så konstigt om det känns knas i kroppen. Jag har själv fått rejäla grav-sympyom förut en gång och var helt övertygad om att jag var gravid. Jag ville inte vara det den gången så det var absolut inget önsketänkande som satte igång en skengraviditet utan det var mina symptom som fick mig att bli orolig. Utebliven mens, molvärk, illamående, känslig för lukter var några av de symptom jag kände.

Med andra ord är det inget att vara orolig för hur det än ligger till, allt blev snabbt som vanligt igen.

Jag hoppas såklart på att ni får plus, men oroliga för att något är fel ska ni inte vara!

Maadeleine skrev 2008-09-03 18:25:32 följande:
    Dancing Sunrise skrev 2008-09-03 18:22:55 följande:
    ja man börja funder, fatta inte riktigt vad som händer, men tydligen kan mensen hoppa över en månad,och det har då aldrig hänt mej, Man undrar bara varför det inte syns nu om man skulle va det
  • Maadeleine

ett plus ett skrev 2008-09-03 18:38:17 följande:

Det är vanligt att hoppa över ägglossning 1-2 ggr per år och då blöder man som vanligt eller inte alls. Om äl uteblir är det ju inte så konstigt om det känns knas i kroppen. Jag har själv fått rejäla grav-sympyom förut en gång och var helt övertygad om att jag var gravid. Jag ville inte vara det den gången så det var absolut inget önsketänkande som satte igång en skengraviditet utan det var mina symptom som fick mig att bli orolig. Utebliven mens, molvärk, illamående, känslig för lukter var några av de symptom jag kände.Med andra ord är det inget att vara orolig för hur det än ligger till, allt blev snabbt som vanligt igen. Jag hoppas såklart på att ni får plus, men oroliga för att något är fel ska ni inte vara!
    Absolut! Bara vänta och se..
  • Tuttie

Det skumma är at tjag testade på BIM med min dotter..  Så det kändes lite skumt nu men men det behöver ju inte...

Känner mig så depp bara

(¯`°?.¸ ♥ Världens finaste Cornelia ♥ ¸.?°´¯) (tuttie.blogg.se/)
  • Trynträ

Då får vi hoppas på det då för jag har knappt några symptom öht.

Dancing Sunrise skrev 2008-09-03 18:30:01 följande:

Ja det gjorde hon . Hon hade inte så värst mycket gravsymtom, liite ont i brösten ibland, inget illamående, men däremot hade hon växtvärk, allstå som kändes som mensvärk. Om det visar plus sent så kan det som sagt bero på att man är låghormonad, och då brukar man heller inte få så jättestarka gravsymtom, eftersom det är gravhormonerna som orsakar symtomen.Det här med att man någon månad kan hoppa över ägglossning stämmer, men mensen brukar alltid komma ändå.
  • Maadeleine

Så känslig tjej! Börja då gråta för ingenting, men nu grät ja för ja såg på sjukhuset, storböla! Ojojo

• Maadeleine

Idag kom tanten, va ingen bebis då.. Nya tag lycka till tjejer

• Jirry
    Maadeleine skrev 2008-09-04 15:39:04 följande:
    Idag kom tanten, va ingen bebis då.. Nya tag lycka till tjejer
    samma här men kom 3/9 i ställe Piss.
  • mmelody

Dancing Sunrise skrev 2008-09-03 18:30:01 följande:

Ja det gjorde hon . Hon hade inte så värst mycket gravsymtom, liite ont i brösten ibland, inget illamående, men däremot hade hon växtvärk, allstå som kändes som mensvärk. Om det visar plus sent så kan det som sagt bero på att man är låghormonad, och då brukar man heller inte få så jättestarka gravsymtom, eftersom det är gravhormonerna som orsakar symtomen.Det här med att man någon månad kan hoppa över ägglossning stämmer, men mensen brukar alltid komma ändå.
    då kanske det finns hopp då ^^
    jag har ingen aning om jag är låg- eller höghormonare !

själv så testade jag negativt, 36 dagar. som alltid..
  • Hoppfull82

ÄNTLIGEN!!!!!! testade svagt + i morse.......

Svar på tråden Sent plus?