kajsaliten skrev 2008-10-01 08:54:05 följande:
tack för ditt tips - jag ska säga det till min sambo! risken är bara att jag då får ännu mer skuldkänslor...han har en tendens att liksom utan att mena det kunna säga bara några ord som biter sej fast i mej; typ om jag skulle säga det kanske "jaha det låter ju kul för mej"...jag är så himla känslig just nu, klarar inte sånt. han har ju bestämt sej för att jobba hemifrån måndagar o fredagar, men förstås varit "tvungen" att säga flera ggr att "du vet att du måste ta henne då, jag måste sitta o jobba - jag är här för att du inte ska behöva vara ensam" - men jag behöver ju avlastning! missförtro mej inte, han är jättefin min sambo...bara inte så van o bra på att prata om sånt här. just nu känns detta med mina skuldkänslor inför honom som ett jätteproblem, nästan värre än det jag känner för dottern!
Åhh du sätter så bra ord på just det ja känner..inför sambon osv..
ghhaaaa blir ju tokig..
sonen ligger å gnäller och skriker om vart annat och jag orkar inte..känns som om min hjärna ska expodera...
Men imorgon ska jag ju få komma till läkaren i alla fall..hoppas verkligen jag blir bemött på ett bra sätt, av någon som vill hjälpa mig!!
Än har ju inte den andra psykologen på bvc ringt heller...ska jag hinna försöka ta livet av mig? *ARG*