• Fridapida

Smink smink smink vi fortsätter!

Här möts vi som älskar smink och allt vad det innebär! Diskutera fritt, tipsa om dina bästa produkter och knep, fråga andra om hjälp och tips, ordet är fritt.
    Alla är välkomna att delta, nya som gamla deltagare, det spelar ingen roll om din enda makeup-pryl är en torr mascara eller om du jobbar med din dröm, här pratar vi om det som enar oss - sminkintresset!

I TS i den den nedan länkade tråden finns massor av länkar till sminkshoppar på nätet. För att inte TS ska bli för lång så gör vi så här.
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m30525759.html

Här har vi förra tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m33465870.html

Ni är även välkomna att titta in i min blogg:
    www.svalmarkskan.blogg.se

Nu har vi en lång höst framför oss. Sommaren tog slut alldeles för fort men vi får hoppas att höstmörkret inspirerar till färgstarka och intressanta makeuper. Vågar du mörkt röda läppar? Jag gör det inte även om jag tycker att det är så läckert!
    Är hon inte vacker i de röda läpparna och svarta eyelinern?
    www.handbag.com/&func=display&fileId=29703

Trevlig höst på er allesammans!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 17:54
    Länk till tråden där många av oss har skrivit upp vilka som är våra favoriter.

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m38424225.html

• Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!
  • Phantera
    Liiza skrev 2008-11-06 17:05:46 följande:
    Den 1 November kom vår Dexter till världen härligt att komma hem från BB när det väntade en Beautybag och en "bok" (Beauty buyble)
    GRATTIS!! Så kul!!
    Vilket fint namn!
  • Fridapida

truelove 4 ever skrev 2008-11-06 15:27:10 följande:

Vad kostar den boxen och vart beställer man den? var snygga färger
    Jag köpte den på hqhair och så slank det med två 1 punds ögonskuggor från Pink. Så med frakt o de två så kostade det mig 399 kr. Inte farligt tyckte jag. Alla skuggor är såååå fina! Jag har redan provat två, lägger in på bloggen snart!
  • Fridapida
    LMK skrev 2008-11-06 16:06:47 följande:
    Fridapida skrev 2008-11-06 14:54:33 följande:
    *Dreggel* Den ser ut att ha många fina skuggor! Skall bli kul att få se dem på dig framöver!
    Visst är den fin! Här kommer första försöket.

www.svalmarkskan.blogg.se
  • Fridapida
    Liiza skrev 2008-11-06 17:11:43 följande:
    Tack, tack! Det gick jättebra, åkte in kl 1:00, han föddes kl 8:22. En stor kille 5208g, 55cm lång, världens vackraste
    Grattis!
  • Knott

Liiza: stort grattis till stora lilla killen, vad härligt att höra att allt gått bra!

• Phantera
    Fridapida skrev 2008-11-06 19:06:22 följande:
    Visst är den fin! Här kommer första försöket. www.svalmarkskan.blogg.se
    Gah!
    Skitsnygga färger! Blir ju inte lite avis!
  • Shoppingtokig
    Liiza skrev 2008-11-06 17:05:46 följande:
    Den 1 November kom vår Dexter till världen härligt att komma hem från BB när det väntade en Beautybag och en "bok" (Beauty buyble)
    GRATTIS! Såg på din sida att det var en stor kille
  • Shoppingtokig
    Özlem skrev 2008-11-06 17:18:33 följande:
    Liiza:Grattis till pojken!Är det fler här inne som e gravida?
    Jag har bf 15 mars -09

Imorgon ska jag till Make Up Store på sminkkurs, ska bli såå kul (såvida jag inte åker på magsjuka nu för det går på jobbet)
  • Fridapida
    Phantera skrev 2008-11-06 19:37:04 följande:
    Gah!Skitsnygga färger! Blir ju inte lite avis!
    Ärligt talat är jag nästan avundsjuk på mig själv. Jag tittar i den hela tiden. Har den liggande brevid mig i soffan.
  • Phantera
    Shoppingtokig skrev 2008-11-06 19:40:42 följande:
    Jag har bf 15 mars -09 Imorgon ska jag till Make Up Store på sminkkurs, ska bli såå kul (såvida jag inte åker på magsjuka nu för det går på jobbet)
    Svälj några hela svartpepparkorn!
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!