• Fridapida

Smink smink smink vi fortsätter!

Här möts vi som älskar smink och allt vad det innebär! Diskutera fritt, tipsa om dina bästa produkter och knep, fråga andra om hjälp och tips, ordet är fritt.
    Alla är välkomna att delta, nya som gamla deltagare, det spelar ingen roll om din enda makeup-pryl är en torr mascara eller om du jobbar med din dröm, här pratar vi om det som enar oss - sminkintresset!

I TS i den den nedan länkade tråden finns massor av länkar till sminkshoppar på nätet. För att inte TS ska bli för lång så gör vi så här.
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m30525759.html

Här har vi förra tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m33465870.html

Ni är även välkomna att titta in i min blogg:
    www.svalmarkskan.blogg.se

Nu har vi en lång höst framför oss. Sommaren tog slut alldeles för fort men vi får hoppas att höstmörkret inspirerar till färgstarka och intressanta makeuper. Vågar du mörkt röda läppar? Jag gör det inte även om jag tycker att det är så läckert!
    Är hon inte vacker i de röda läpparna och svarta eyelinern?
    www.handbag.com/&func=display&fileId=29703

Trevlig höst på er allesammans!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 17:54
    Länk till tråden där många av oss har skrivit upp vilka som är våra favoriter.

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m38424225.html

• Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!
  • LMK

Nu ligger två nya sminkningar i galleriet från veckan. Det var de minst trista
    Där kan ni se att det inte alltid blir som man tänkt sig med färger. Ceriserosa är numera något jag provat fast det skulle vara vinrött.

• Fridapida
    LMK skrev 2008-11-23 12:35:05 följande:
    Nu ligger två nya sminkningar i galleriet från veckan. Det var de minst trista Där kan ni se att det inte alltid blir som man tänkt sig med färger. Ceriserosa är numera något jag provat fast det skulle vara vinrött.
    Men det var fint med ceriserosa. Båda var fina.
  • Fridapida

En ganska dålig bild på lördagens mejk. Bilden togs när jag kom hem så jag är ganska trött på bilden.

• Phantera
    Kianas Mami skrev 2008-11-22 15:18:09 följande:
    Oki men är inte flawless borsten bra? Jag såg att den fanns o köpa på tradera för endast 99 kr..
    Håller med Fridapida.
    För foundation tycker jag inte den är så bra. Inte om du vill ha täckande.
    Rouge o dyl kan man använda den till om man vill. Där funkar den bra, även om det finns bättre för just det ändamålet också.
  • Phantera

trollsanna > JÄttefint med orange, du fick lite mer färg tycker jag.

• Phantera

LMK > JÄttefint! Gillade den rosa. Men den andra var också snygg!

• Linny

Grrr.. Jag stör mig! Jag är ute efter en läppenna och ett läppstift från Mac. De hade det inte på Åhléns city när jag var där. Eventuellt har de det i pubhuset men jag orkar fasen inte ta mig in dit efter jobbet, för då tar det en 1,5 timma på kvällen bara i åktid..

Försöker därför hitta på nätet; men jag hittar bara på strawberrynet och där har de bara en färg (fel förstås)

• katarina118

linny

du kan ju alltid ringa till de på pubhuset å kolla om de ha det där å sedan be dem skicka till den butik som är närmare dig...

Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!