• Fridapida

Smink smink smink vi fortsätter!

Här möts vi som älskar smink och allt vad det innebär! Diskutera fritt, tipsa om dina bästa produkter och knep, fråga andra om hjälp och tips, ordet är fritt.
    Alla är välkomna att delta, nya som gamla deltagare, det spelar ingen roll om din enda makeup-pryl är en torr mascara eller om du jobbar med din dröm, här pratar vi om det som enar oss - sminkintresset!

I TS i den den nedan länkade tråden finns massor av länkar till sminkshoppar på nätet. För att inte TS ska bli för lång så gör vi så här.
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m30525759.html

Här har vi förra tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m33465870.html

Ni är även välkomna att titta in i min blogg:
    www.svalmarkskan.blogg.se

Nu har vi en lång höst framför oss. Sommaren tog slut alldeles för fort men vi får hoppas att höstmörkret inspirerar till färgstarka och intressanta makeuper. Vågar du mörkt röda läppar? Jag gör det inte även om jag tycker att det är så läckert!
    Är hon inte vacker i de röda läpparna och svarta eyelinern?
    www.handbag.com/&func=display&fileId=29703

Trevlig höst på er allesammans!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 17:54
    Länk till tråden där många av oss har skrivit upp vilka som är våra favoriter.

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m38424225.html

• Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!
  • Fridapida
    Mie74 skrev 2008-11-24 19:32:31 följande:
    Är det någon som vet vart man kan köpa mineralsmink i butik i Malmö eller i närheten?
    Kolla efter hudterapeuter som använder sig av Decleor om du vill prova i.d. De hudterapeuter som använder Dermalogica har Jane Iredale. Hudterapeuter hittar man på eniro.
  • Linny
    Mie74 skrev 2008-11-24 20:02:48 följande:
    Hej igen!Jag hittade en hensida som säljer HH Minerals Cosmetics är det någon som provat detta eller vet om det är bra eller dåligt?
    Tyvärr inte provat och känner inte alls till det.
  • Phantera

Vad rekommenderar ni att köpa på Kicks?
    Ska till Västerås imorgon och handla julklappar, men ska unna mig själv något också.
    Kommer bara inte ihåg vad det var man "måste" ha som fanns på kicks!

• Phantera
    Fluffguf skrev 2008-11-24 22:00:07 följande:
    Gud vad söt! Jag älskar rosa, så den skulle jag vilja ha
    Ja, jag älskar också rosa.
    Och Turkoooooost...
  • Knott

Halloj! Hinner inte riktigt med allt jag vill hinna just nu, känner att jag är härinne alldeles för sporadiskt för att kunna hänga med i vad ni pratar om Har smugit runt i era bildgallerier i alla fall, finfint hos alla där jag kikat!

• trollsanna

Linny
    Tack! din sminkning idag var jättefin.

LMK
    Tack!

Phantom
    Väskan var snygg i rosa. Vill också ha.
    Finns massor på Kicks, dom har dom flästa märkena. Är du ute efter hudvård el skuggor ?Dom har det mästa.

Fridapida
    Tack!
    Jätteläckra skuggor du har använt på sista tiden. Den lila var jättehäftig.

Dagens sminkning finns i bloggen. Nu blev det rosa igen....fast lite kanlligare än vanligt. Åh nu ska jag rengöra ansiktet och plocka mina ögonbryn. Såg på korten att dom växt som attans. Hugaligen.  

Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!