• Fridapida

Smink smink smink vi fortsätter!

Här möts vi som älskar smink och allt vad det innebär! Diskutera fritt, tipsa om dina bästa produkter och knep, fråga andra om hjälp och tips, ordet är fritt.
    Alla är välkomna att delta, nya som gamla deltagare, det spelar ingen roll om din enda makeup-pryl är en torr mascara eller om du jobbar med din dröm, här pratar vi om det som enar oss - sminkintresset!

I TS i den den nedan länkade tråden finns massor av länkar till sminkshoppar på nätet. För att inte TS ska bli för lång så gör vi så här.
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m30525759.html

Här har vi förra tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m33465870.html

Ni är även välkomna att titta in i min blogg:
    www.svalmarkskan.blogg.se

Nu har vi en lång höst framför oss. Sommaren tog slut alldeles för fort men vi får hoppas att höstmörkret inspirerar till färgstarka och intressanta makeuper. Vågar du mörkt röda läppar? Jag gör det inte även om jag tycker att det är så läckert!
    Är hon inte vacker i de röda läpparna och svarta eyelinern?
    www.handbag.com/&func=display&fileId=29703

Trevlig höst på er allesammans!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 17:54
    Länk till tråden där många av oss har skrivit upp vilka som är våra favoriter.

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m38424225.html

• Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!
  • maddie3
    MissC24 skrev 2008-12-01 09:32:41 följande:
    www.hqhair.com/code/products.asp?PageID=578&S...
    Det är fel box. Fridapida har en bild på boxen på sin blogg. Den har 16 ögonskuggor.
    Som det ser ut så är den slut.

Men den boxen du länka till är helt ok den oxå Skrattande tack för hjälpen.
  • Phantera

maddie > Jag beställde min BOS från lookfantastic.com , för den var som sagt slut på hqhair. (Fick tips från Fridapida).
    Direktlänk:
    www.lookfantastic.com/beauty/urban-decay-new/eyes/eye-shadows/urban-decay-book-of-shadows.html

Beställde den i tisdagskväll, och guess what?? Den kom idag!! Weeeee!
    Synd jag har ögoninflammation fortf. och ska iväg och jobba...annars skulle jag testat!

Köpte en tidning idag också. Fick med en Gel-eyeliner och eyeliner-pensel från FACE Stockholm också! Fynd, hoppas jag!

Weee...ha en bra dag! *smått lycklig*
    (Nu återstår något att ha på överkroppen på julfesten. Skulle vilja ha något glansigt grönt, men hittar inget -i rätt prisklass- hehe).
    Svarta byxor ska jag ha i alla fall...

Tips mottages gärna!

• Phantera

Just ja!
    Min BOS kom direkt i brevlådan. Väldigt anonymt paket, man kunde inte se om det var från företag eller privatperson så ingen tull heller!

• maddie3
    Phantera skrev 2008-12-01 12:16:36 följande:
    maddie > Jag beställde min BOS från lookfantastic.com , för den var som sagt slut på hqhair. (Fick tips från Fridapida).Direktlänk:www.lookfantastic.com/beauty/urban-decay-new/... Beställde den i tisdagskväll, och guess what?? Den kom idag!! Weeeee!Synd jag har ögoninflammation fortf. och ska iväg och jobba...annars skulle jag testat!Köpte en tidning idag också. Fick med en Gel-eyeliner och eyeliner-pensel från FACE Stockholm också! Fynd, hoppas jag! Weee...ha en bra dag! *smått lycklig*(Nu återstår något att ha på överkroppen på julfesten. Skulle vilja ha något glansigt grönt, men hittar inget -i rätt prisklass- hehe).Svarta byxor ska jag ha i alla fall...Tips mottages gärna!
    Den är slut där oxå, står inget om den kommer in igen :(
    Tack även till dig för att du kolla upp och länkade till den. Ska kolla upp om den kommer in igen.
  • Fridapida

Men vad typiskt! Är den slut överallt? Ja, jag kan förstå det. Den är verkligen prisvärd. Jag känner mig med ens ännu mer nöjd att jag beställde min BoS. Hoppas att de får in fler.

• maddie3
    Fridapida skrev 2008-12-01 14:45:36 följande:
    Men vad typiskt! Är den slut överallt? Ja, jag kan förstå det. Den är verkligen prisvärd. Jag känner mig med ens ännu mer nöjd att jag beställde min BoS. Hoppas att de får in fler.
    Det hoppas jag med att de får. Har mailat hqhair.com och lookfantastic.com och frågat om de får in dem igen.

Blir irriterad på mig själv att jag inte beställde den när du hade skrivit om den första gången på din blogg...

Hoppas nu på att få svar ifrån dem. Annars får jag ta den lilla med tio skuggor i.
  • Fridapida
    maddie3 skrev 2008-12-01 15:06:56 följande:
    Det hoppas jag med att de får. Har mailat hqhair.com och lookfantastic.com och frågat om de får in dem igen. Blir irriterad på mig själv att jag inte beställde den när du hade skrivit om den första gången på din blogg...Hoppas nu på att få svar ifrån dem. Annars får jag ta den lilla med tio skuggor i.
    Hoppas att de gör det. Vilken är det som du tänker beställa i så fall?
  • maddie3
    Fridapida skrev 2008-12-01 15:52:48 följande:
    Hoppas att de gör det. Vilken är det som du tänker beställa i så fall?
    Tänkte ta den som heter Ammo Box of shadows inkl Urban decay ögonskuggsprimern, om den andra är slut
  • TigerLinn

nån fler än jag som funderar på att betälla smink via nätet i dag? jag sitter med besluts ångest.. :S

• Knott

Trollsanna: jag gillade absolut din rödsvarta sminkning. Säger som trolltyg - tror att det kan vara coolt att köra den röda på ögonlocket och den svarta i globlinjen. Lite komiskt, jag kör vinrött och mörkgrått idag, från H&M:s Decadent Smoky Eyes palett: www.makeupoholic.blogspot.com

Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!