• Socialen

Viktväktarvänner

Dags för ännu en ny tråd. Här samlas vi som äter enligt VV, oavsett om det är Ät & Njut, Duoval eller något annat. Vi delar framgångar, viktplatåer, kommer med tips och peppar varandra.

För att få inspiration och räkna ut antal points i ett livsmedel eller hur många points man ska äta per dag kan man t.ex. gå in på

www.56kilo.se
    www.lakris.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-24 10:43
    Recepttråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m36562293.html

• Svar på tråden Viktväktarvänner
  • ELLY78

Socialen- haha Men då är det bara att hoppas att det bara blir 2ggr den här veckan så e du snart på banan igen

Nej, jag vågar mig inte heller på en ätardag.. Ska gå ut om två veckor och då ska jag "unna" mig en helkväll utan points räkning (blir väl runt en miljon points om jag känner mig själv rätt ) Får försöka ladda kylen med diverse substitut för den obligatoriska bakis pizzan och hoppas att jag klarar mig..
    Eller först och främst hoppas jag att jag fixar det fram till dess!!

Imorgon är det ny vecka och nya tag Bra jobbat tjejjer!!!!

• MARIA99

Japp ny vecka nu =) Tog en 70 minuters promenix i går som hård start på nya veckan & lyckades unvika allt va fika heter hemma hos svärmor. Vill inte berätta för henne om dieten då dem hånat mej innan =( typ som om den inte funkar.Dem får se om det märker nått själv sen helt enkelt.

• Socialen
    ELLY78 skrev 2008-10-06 00:30:14 följande:
    Socialen- haha Men då är det bara att hoppas att det bara blir 2ggr den här veckan så e du snart på banan igen
    Det är det jag hoppas

Första veckans resultat: -1,1 kilo
  • aktuelle

på 2 veckor med viktväktarna så hade jag gått ner 2 kg :) Tycker det funkar bra!

• Beiban

Idag har jag vägt mig efter första veckan med vv. Upp 100g :(
    Bara att ta nya tag...

• ELLY78

Socialen- VA?? Har du gått ner 1,1 med så mycket fusk Bara att gratulera!!
    Fan, jag behöver bara sniffa på en kanelbulle så går jag upp 1,1!! (Ok jag är lite avis )

Vågen stannade på -0,8 den här v så 3.8 totalt på 3 veckor

Beiban- Ge inte upp, förtsätt räkna point så KOMMER du gå ner

Maria99- Äh, tråkig svärmor!! Varför stöttar hon dig inte? Men hon måste väl märka något, du har ju gått ner över 10 kg Du har ju redan lyckats

Natti natti..

• MARIA99

Nja vet inte om hon märker nå, undvikit henne massa senaste halvåret.. rasade upp 14 kg i vikt på ett år =( Men förr eller senare lär dem ju märka nått =)Tror inte dem tror på några metoder helt enkelt, dem e gamla & lever kvar i det. Går inte ner nått heller om jag skulle fuska. Räcker om jag inte rör mej mkt så står jag still men har väll inte så mkt att rasa nu utan får jobba hårdare destå mindre man blir antar jag

• zazzza

jag hade bara gått ner 1 hekto. jag fick min guldstjärna men inge mer, jag har inte fuskat ens..fy vad deppigt.. ska ha mens snart, kan de vara det?? 3 kilo på 3 veckor, ändå bra

• Socialen

Trist zazzza. Ibland hamnar man på platåer tyvärr. Kom igåg att mäta dig och att dricka mycket vatten.

Svar på tråden Viktväktarvänner