Twid skrev 2008-10-09 20:42:44 följande:
hej! har inte hunnit svara, vi har ganska mycket i nya huset. sen en varsin förkylning på det! men nu är vi äntligen piggare alla 3!Hur har du/ni det? hur känns det inför tisdagen? och hovrätten och allt sånt? hur kommer det gå till i hovrätten? ska ALLT göras om? eller går dom mer på det som redan finns? jag känner mig lite orolig på ett sätt.. var så rädd att tårarna sprutade när jag fick veta att jag skulle in till köping.. men väl där kände jag att jag var tvungen att vara stark och förmedla det jag hade att säga. och det känndes ganska bra, gick så enkelt att få ut det då jag minns istortsätt alla detaljer från vårat möte den dagen. så sjukt ovant att bli ifrågasatt om man talar sanning..när man känner hur frustrationen växer innombord, klart som sjutton jag talar sannaing jag berättade ju nyss hur det ligger till. men att behöva bli synad från topp till tå av "henne"..det var hemskt..händerna skakade när jag väl satt där jag satt..men jag tvekade inte en sekund!här sitter jag och små gnäller, men samtidigt förstår jag vekligen inte hur dom kan ifrågasätta dina minnen.. det lilla dom ifrågasatte mina klara minnen från det att vi möttes och från kyrkan är ju ingenting mot va det måste kännas för dig.jag är helt övertygad om att max och saga kommer ner och kollar till och leker lite med sina vänner ibland. och dom är med er hela tiden. "en dag i himlen är som ett helt liv på jorden" hur trivs ni i nya lägenheten? (under alla omständigheter.)hoppas oxå att vi ses snart igen!ta hand om er!kraam!
Hejsan!
ååå, vad jobbigt med förkylning, alla tre! hur lyckades ni pricka in det!? skönt att ni e bättre nu iaf. Vad roligt det måste vara att fixa och dona i huset. Imponerad jag e över er.
Du var suveränt duktig i tingsrätten, jag kännde sympati för alla som kom in och var tvungna att svara på frågor, bli ifrågasatt och framför allt se henne för första gången.
Jag minns vårat möte jag med, jag är säker på att det inte e nåt fel på mitt minne, men jag KAN inte bevisa det. Bara säga det...
Jag förstår så väl din rädsla när du fick kallelse dit. Det känndes sknt att se att du hadde stöd med dig hemmifrån.
I hovrätten så kommer de ta upp de flesta vittnen har jag hört. Men de vet inte villka än, och några kommer de ha på ljudförhör. Om jag får veta mer så hör jag av mig på en gång.
Tack så mycket för dina fina ord om barnen o där de e idag, det värmer verkligen.
Vi trivs jättebra i lägenheten, det e jätteskönt att få ha sitt eget igen. Men visst sitter rädslorna i fortfarande. Men jag jobbar på dom steg för steg.
Jag hoppas också vi ses snart, ta hand om er och hela familjen. Krama liten från mig.