Mina två änglar
Hejsan! Jag för såtr att vissa frågor måste ställas om :0) tråden börjar blir nåt enormt lång. Men jag e så tacksam.
Jobb ja, jag jobbade visstidsanställd på en förskola när jag väntade Max. Jag blev sjukskriven och sen gick tiden ut. max kom o sen var jag mammaledig. Jag använde dagarna sparsamt så när jag blev gravid o sjukskriven mad Saga så hadde jag inte börjat jobba ordentligt än. Jag jobbade lite på Konsum men bara som vikarie.
När jag vill börja jobba igen är jag välkommen både till konsum och dagis. Jag har inte bestämmt mig än hur jag ska göra. Måste känna efter hur det känns med mina rädslor och så.
Sagas handikapp syntes inte när hon låg i magen. Det syntes först när hon kom ut tyvärr. Efter någon timma gjordes det klart att hennes mage inte var som den skulle och vi blev skickade i ambulans till uppsala. Hon föddes i vecka 34, men de kan inte säga om det var pga hennes handikapp el inte.
Vi låg inne på sjukhuset fån 5 maj- slutet av juli ungefär. Det känndes jättelänge då pga att man hadde Max också. Men det gick fort med tanke på att hon var så liten bara 2100 gram när hon föddes, sen gick hon ner till 1700 under tiden hon vårdades. Och att hon genomgick en v'ldigt stor operation. men hon föddes som oxe och hon levde som en oxe. envis som bara den.