• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • gea

Beklager ditt tap,varme klemmer fra en annen englemamma til to

• emmy840508

Tack för allt stöd, det värmer något enormt, jag hoppas jag kan hjälpa någon av er lika mycket någon dag. Vad som hände.. Ja, som jag skrev så var det någon som berövade dom livet, samma person försökte även ta mitt liv. Jag överlevde mina egna barn. Tankarna går ju om att det e orättvist, jag har ju levt livet länge länge. Men de små har knappt börjat sitt. De hadde så mycket att uppleva. Så mycket kärlek att få och de gav enormt med kärlek. Hur kan någon villja små barn något illa.

• emmy840508

mamma till två pojkar: känns som att du vet vem jag e. O ja, det stämmer, utan min familj hadde jag inte klarat mig så långt. Familjen e enormt viktig i en sån här situation. Ta vara på era mammaor pappor och syskon. De vet vad du vill ha, vad behöver o de ger det som ingen annan kan el ser.

• Dudden

Åh så hemskt! Lider verkligen med dej. Självklart ska du skriva av dej här om du tycker det känns bra för dej! Varma kramar till dej från mej!

• gubealol

Jag beklagar sorgen. Jag har läst mycket om er och jag hoppas att ni kan återfå glädjen och att sorgen kommer kännas lite lättare i framtiden. kram.

• Rottis77
    emmy840508 skrev 2008-09-27 16:50:48 följande:
    Tack för allt stöd, det värmer något enormt, jag hoppas jag kan hjälpa någon av er lika mycket någon dag. Vad som hände.. Ja, som jag skrev så var det någon som berövade dom livet, samma person försökte även ta mitt liv. Jag överlevde mina egna barn. Tankarna går ju om att det e orättvist, jag har ju levt livet länge länge. Men de små har knappt börjat sitt. De hadde så mycket att uppleva. Så mycket kärlek att få och de gav enormt med kärlek. Hur kan någon villja små barn något illa.
    Hoppas människan som gjorde detta ALDRIG mer får se utsidan av ett fängelse.....
  • vargungen

STOR KRAM till dig! Jag har velat ge dig en stor kram så länge!
    Beklagar verkligen!

• Umm Elias

Jag tänker också på dig varje dag, du har genomgått den värsta mardrömmen man kan tänka sig och du är otroligt stark i mina ögon..

Du har mycket stöd i landet även om dte kanske är familjen som du behöver mest just nu...

Stora kramar till dig..

• emmy840508

Jag ska gå ut ikväll till några vänner o bli lite ompysslad. Men jag kommer vara här ofta o läsa vad ni skriver o skriva mycket till själv. Tack för allt stöd.

• gubealol

Jag tänker precis som du, stödet från hela vårat avlånga land är enormt!!

Umm Elias skrev 2008-09-27 16:55:37 följande:

Jag tänker också på dig varje dag, du har genomgått den värsta mardrömmen man kan tänka sig och du är otroligt stark i mina ögon..Du har mycket stöd i landet även om dte kanske är familjen som du behöver mest just nu...Stora kramar till dig..
Svar på tråden Mina två änglar