• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • caliju

Och jag beklagar sorgen jag med.. Inget som jag någonsin läst och hört talas om har någonsin berört mig på samma sätt som det som hände Er har gjort. Vad kommer all ondska ifrån? Vad kan man mer säga? Det finns faktiskt inte ord för allt som jag känner. Att en människa kan ta det finaste man har i livet.. Alla mina tankar till Dig och din familj.
    Kramar

• VulgusProfanum

Det finns inga ord..
    Jag vet inte vad jag ska skriva för det jag lyckas plita ner känns så enormt fjuttigt och otillräckligt.
    Det ni har varit med om är så obegripligt, så fruktansvärt och så enormt grymt och tragiskt.
    Jag önskar att jag kunde hitta just de orden som skulle lindra din smärta. Men de finns inte.
    Ta väl vara på varandra och mina och många andras tankar är med er. *kraaam*

VulgusProfanum- Your personal entertainer
  • lena86

att förlora ett barn är de värst tycker jag..
    jag har en son och ett liv utan honom skulle jag inte kunna tänka mej.. de är solen allt..
    Svårt att fatta ..
    Att du fått sån styrka att gå vidare utan dem .. borde vara stolt över dej..!!
    Massa styrke kramara...

• mammananja

Varma styrkekramar till dej du fina mamma....

Mamma till lillfisen o änglabarnen Adam o "pyret"

• Kikkis

Hej
    Som alla skriver så kan man ej finna ord för vad ni har fått gå igenom. Har också följt allt i tidningarna. Vet ej vad jag ska skriva till dig men hoppas iaf att ni kommer något så när vidare i era liv vartefter.
    Många tårar har fällts för er.

Varma kramar från mig och min familj!!

• SandraS

Hoppas att du fick en trevlig kväll och blev riktigt bortskämd av dina vänner i går!

• Miss Jay

Tänker på er och hoppas att ni finner styrka i varandra att orka gå vidare. Många tårar har fällts över ert öde och jag hoppas att ondskan in världen ska försvinna så att ingen behöver uppleva det ni har gjort.

Hoppas att du hade en trevlig kväll igår med dina vänner.

• 7småtroll

Hej

Även jag vill skicka massor av styrkekramar till dig och din familj. Har läst det mesta om er som går att läsa och det hela är så fruktansvärt tragiskt.

Kram

• TSessan

Jag finner inga ord.. Jag beklagar verkligen av hela mitt hjärta och önskar jag kunde ge dig en kram! Inga ord kan läka dina sår, inga ord kan ta bort sorgen. Men du har mångas stöd! Jag har också följt det som hänt och många tårar har runnit för eran skull.

Många styrkekramar!

• Im Fabulous

Vad skriver man till en person som genomgått något så hemskt? Finner inga ord. Ändå är det så mycket jag velat säga till dig.

Har följt detta hela tiden. Har blivit så otroligt berörd, med mardrömmar och en helt annan syn på världen och samhället.

Jag beundrar dig som orkar, som fortfarande lever trots allt du fått genomgå. Önskar verkligen att du får finna ro.

Skickar många, många kramar.

Svar på tråden Mina två änglar