• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • Smultronflicka

Beklagar verkligen det som hänt. Jag vet hur ont det gör att mista ett barn, det är bara några vekor sedan jag förlorade min dotter. Men jag kan inte tänka mig in i hur det är att förlora det bästa man har på det sätt du gjort.

Många styrkekramar från en annan änglamamma

• Nelle

HUR kan någon vara så grym å göra nått sånt mot någon?!?!
    Tänker på dig

Kram Helén

♡♥♡♥♡ (¯`°?.¸ ♥ Våra prinsessor 2006-06-01 ♥ 2008-05-03 ♥¸.?°´¯) ♡♥
  • Tina426

Har läst allt jag har sett om er och beklagar vekligen,,fy faan...finner inga ord.

Har själv 2 barn i samma ålder och jag gråter från hjärtat för er.

• trollet83

Det är tragiskt det som hänt! Allt jag kan säga är att jag beklagar sorgen, förstår inte hur det finns nån som kan göra nåt sånt..

• C r e d o

Förstår också vem du är, har följt saken och läst allt som går att läsa. Var så uppfylld av sorg för er skuld ett tag så det knappt gick att äta och sova, mitt hjärta blöder av sorg och maktlöshet. Ni har råkat ut för varje förälders värsta mardröm, och inte ens fått en ursäkt eller vettig förklaring. Hoppas, hoppas att din sorg blir mildare med tiden. Vi är många som tänker på er.

* Även en liten stjärna lyser i mörkret... *
  • Leone i Västerås

Om du är den jag tror så beklagar jag det som hänt av hela mitt hjärta. Att mista sina barn är det värsta som kan hända en förälder, och att mista dem på ett sånt fruktansvärt sätt är nog en obeskrivlig smärta ingen borde behöva uppleva.

*skickar en stor kram*

Annelie/ mamma till 2 änglar & 4 barn hos mig.

• nonayti

Jag har också läst om er och gråtit flodar för er.
    Jag beklagar er sorg och kramar om dig hårt

• ploppviola

Beklagar djupt sorgen efter dina två barn..Kan inte ens föreställa mig den sorgen o vet ärligt talat inte o livet hade kunnat gå vidare utan mina små...Varma tankar o kramar

Här ska man kanske skriva nåt fyndigt?
Svar på tråden Mina två änglar