• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • carpe diem

Beklagar verkligen det som har hänt dina underbara barn, jag vet det inte finns många ord som kan trösta eller lindra din sorg och saknad. Vet själv av egen erfarenhet. Men vill sända massor av styrkekramar till dig och din familj.

Gabriella

• pilliss
    Följde ert öde som många av oss andra gjorde.
    Och fällde många tårar över att livet kan vara så fruktansvärt orättvist. Jag beklagar vad som hände dina små fina barn.
    Har själv barn men kan aldrig föreställa mig vad du går igenom.
    Jag sänder styrkekramar till dig...
    Ramadan Kareem
  • Cia o krabaten

Beklagar också er sorg.
    FInns inget straff den människan kan få som gör erat liv lättare att leva igen.

Tänker på er och era fina änglar.

• SeTa

Oj.. Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva. Ord känns så futtiga i sammanhanget.
    Du har verkligen fått uppleva det som är varje förälders värsta mardröm, och jag tror att hela svenska folket har lidit med dej.
    Jag personlgen har inte orkat läsa allt som har stått om dina barn, men löpsedlarna med deras bilder är fastetsade på näthinnan.
    Jag hoppas verkligen att du kan få det stöd du behöver för att orka leva vidare med ditt liv, och att du någongång igen kan känna lycka.
    Många kramar från en annan änglamamma.

• Madicken

Beklagar verkligen din/er sorg. Här kan du tyvärr hitta många som förlorat sina barn och som du kan diskutera sorg med men kanske ingen som kan sätta sig in i din fruktansvärda situation. Jag hoppas att din familj och vänner tar hand om dig.

Kram M

• SandraS

Jag beklagar sorgen, finner inga ord för det du går igenom, kan inte änns föreställa mig hur hemskt det måste vara!

• MinSeth

Jag tänker ofta på dig och dina underbara barn. Varmaste hälsningar.

• cjb

Jag har också velat ge dig många kramar sen jag hörde vad som hänt. Ingen mamma i världen ska någonsin behöva uppleva det du har gått igenom. INGEN. Du är så bra och duktigt som kämpar på.
    Jag kan lova dig att dina barn alltid kommer finnas hos dig. Jag är helt säker på att du var den bästa mamma dom hade kunnat fått.
    Somsagt jag och min familj och vänner vill ge dig tusentals med styrkekramar!

Svar på tråden Mina två änglar