• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • unclaf

Emmy, det finns inte så mycket "bra" att säga. Tröstens ord känns så futtiga i sammanhanget. Men du är en stark människa och för mig en förebild när jag kämpar i livet med svårigheter som är så mycket futtigare än dina. Naturligtvis har du det jättejobbigt, men samtidigt verkar du vara en ljus själ som förstår vad det är som betyder något i livet: familj och vänner.

Kram

• Aurora83

Beklagar verkligen sorgen!!! Måste ärligt säga att jag inte läst allt om er, för när den första artikeln kom ut grät jag i floder! Klarar inte av att läsa mer hemskt om vad som hänt er! Gör verkligen fysiskt ont att tänka på det. Jag och min familj vill verligen sända all våra tankar till er!!

Jag hoppas verkligen du hittar något ljus i din mörka tillvaro och att förövaren aldrig någonsin ser ljus igen!!!

• Rottis77
    emmy840508 skrev 2008-09-27 16:55:39 följande:
    Jag ska gå ut ikväll till några vänner o bli lite ompysslad. Men jag kommer vara här ofta o läsa vad ni skriver o skriva mycket till själv. Tack för allt stöd.
    Hoppas du får en underbar kväll med dina vänner ikväll.
  • Fry

Jag förstår inte hur man kan överleva ngt sånt här..man måste ju men kan inte fatta detta.Beklagar verkligen.....

• Cinza

Gud jag vet inte vad jag skall skriva. Jag vet hur det känns att mista sitt barn, och det ända jag kan tänka mig är värre är om någon medvetet berövat det livet.
    Båda dina fina barn... Jag är så ledsen för din skull.
    Jag tror de är på ett bättre ställe tillsammans med min Elias. Saknaden och smärtan finns kvar och är lika stor, men jag måste tro att det finns ett ställe utan smärta där alla fina barn som gått förlorade för tidigt får vila och vara lyckliga.

• Vilja 71

Jag beklagar så!! Skickar många, många styrkekramar till dig och din familj!!

• pepsikatt

Jag vill också beklaga allt det tragiska som hänt dig. Har också både gråtit och tänkt mycket på er sen detta hände. Vad skönt att du hittat ett ställe som du känner att du kan skriva av dig på.
    Du har så rätt att man ska vara glad över de människor man har runt omkringsig som kan finnas där för en när det händer jobbiga saker.
    Hoppas du kan koppla av och ha det bra i kväll.

Säger som någon mer sa att jag har velat krama om dig länge. Men skickar en jättevar här.
    KRAM//Eva

• flowerLowa

vill ge massa kramar till DIG! har tänkt på dig och din familj SÅ mycket de senaste månaderna, jag blev så berörd av vad som hände. Du verkar så stark! Hoppas du mår efter omständigheterna - så bra som du bara kan!

Varma kramar/Linda

(¯`°?.¸♥ ~Lill~Karlsson BF 2009~01~09~♥¸.?°´¯)
Svar på tråden Mina två änglar