• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • Gestilja

Fam kaos: Varför får inte denna tjej ventilera sina känslor på ett forum som alla andra? Sorgen är den samma vem hon än är och faktum kvarstår att hon har förlorat sina två barn och måste hitta ett sätt att gå vidare. Detta kanske är en hjälp på vägen och då har väl hon all rätt att ta den?!

Ts: Jag hoppas du får en bra kväll i kväll med dina vänner, och beklagar verkligen din sorg. Detta ska verkligen inte hända någon och jag hoppas denna människa som åstakom er detta aldrig ser friheten igen. För ingen vettig människa kan göra en sån sak, beröva två små barn livet. Men dom finns alltid i ditt hjärta.

Theo 070424 och Tyra 080505
  • IsadorasMamma

Du är beundransvärt oegoistiskt!

Du kämpar inte bara för dina egna barns upprättelse,
    utan också för att något sånt här fruktansvärt
    aldrig ska få inträffa igen!

TACK!

• mammatalman

det som har hänt är fruktansvärt, och ingen ska behöva förlora sina barn. men tyvärr sker det oftare än vad man tror. jag ger en stor kram till alla änglaföräldrar.

• frökenE

Styrkekramar till dig Ts!! Det är svårt att sätta sig in i hur det måste kännas i en situation som din. Att förlora det käraste man har. Jag kan inte ens tänka tanken hur det skulle vara att förlora min son. Dina små verkade vara så glada och härliga barn. Du har säkert många fina minnen med dem som du kan ta fram när det känns tungt. Storebror tar nog väl hand om sin syster där i himmelen. Kram!

• kardelllinn

Tänker på dig....
    Kramar i massor
    //Linda

• Hägris

*har gråtit många tårar med er*

Men SUUUUUUUG!
  • With a devilish smile

Beklagar sorgen , har följt det som hänt er
    & det gör ont i en , kan inte ens föreställa mig det du behövt gå igenom.
    Men jag beundrar din styrka att orka dig vidare !

Massa kramar till dig & din familj

• idisur

Beklagar av djupet av mitt hjärta det du och din familj har fått stå ut med. Har själv barn och kan bara säga att du är otroligt stark, jag skulle aldrig klara det du måste klara av varje dag. Massa styrke kramar sänder jag dig och din familj

• idisur

Beklagar av djupet av mitt hjärta det du och din familj har fått stå ut med. Har själv barn och kan bara säga att du är otroligt stark, jag skulle aldrig klara det du måste klara av varje dag. Massa styrke kramar sänder jag dig och din familj

Svar på tråden Mina två änglar