• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • Lovali

Jag får upp bilderna & det på första sidan endast om jag går in via programmet Mozilla Firefox men inte i Internet Explorer. Har båda dess på vår dator. Så det har nog ngt med vilket "program" man kör sidan i att göra.

Sidorna var jättefina Emmy & jag blir än mer ledsen för er skull, de var ju så fina & än mer ställd över hur ngn enda människa i världen kan ha ihjäl okyldiga barn. HELT ofattbart.

• Moj Katile

Beklagar verkligen din sorg...
    Kan aldrig föreställa mej vad du gått igenom och hoppas innerligt att jag inte behöver göra det heller! Jag beundrar din styrka enormt!!

//Malin

• Saandraa
    Lovali skrev 2008-09-29 21:09:31 följande:
    Jag får upp bilderna & det på första sidan endast om jag går in via programmet Mozilla Firefox men inte i Internet Explorer. Har båda dess på vår dator. Så det har nog ngt med vilket "program" man kör sidan i att göra.Sidorna var jättefina Emmy & jag blir än mer ledsen för er skull, de var ju så fina & än mer ställd över hur ngn enda människa i världen kan ha ihjäl okyldiga barn. HELT ofattbart.
    jaha, okej! tack! ska försöka få ner mozilla jag med..
    ♥??? Isadora 070501 ???♥
  • SandraS
    Saandraa skrev 2008-09-29 21:07:43 följande:
    Joo, måste vara så! kanske funkar snart igen!
    Funkade inte för mig heller, men när jag togg www framför så gick det. www.tillminneav.se
  • Saandraa
    SandraS skrev 2008-09-29 21:14:37 följande:
    Funkade inte för mig heller, men när jag togg www framför så gick det. www.tillminneav.se
    Ååh.. nu gick det.. tack snälla!
    tänk.. så lätt det var
    ♥??? Isadora 070501 ???♥
  • Saandraa

Vad fint det var Emma..

♥??? Isadora 070501 ???♥
  • With a devilish smile
    emmy840508 skrev 2008-09-29 20:48:48 följande:
    Sök på maximilian el saga. deras bilder är högst upp på första sidan också.
    Det berör en så enormt !
    Väldigt fint skrivet , det är så ögonen blir tårfyllda.
    Livet är bra orättvist !
  • Hackades

Nu fungerade det för mig också! De är så fina dina barn, så otroligt fina. Man ser deras syskonkärlek så tydligt. I allt det fruktansvärda och tragiska som hände så fick de iallafall fortsätta att vara tillsammans.
    Varma kramar

• LillaFrun

Vilken fin minnessida, tårana rinner....
    Tänkte tända ett ljus men kom på att Alex vill nog vara med så vi tar det i morgon.
    Kram

• Milia L

Jag är så ledsen för er skull. Det som har hänt är så fruktansvärt grymt. Minnessidan är jätte fin, otroligt fina och söta barn. Sköt om dig, Kram.

Svar på tråden Mina två änglar