• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • TrissiPrinsessor

Sprang på denna sida! Först en bamse kram till dig och dina nära! Förstår inte alls vad du går igenom har inte den blekaste aning om hur det känns.... MEN jag lider med dig, livet är så orättvist!
    Jag miste min älskade syster för 7månader sen, hon föll plötsligt ihop ooch hade drabbats av proppar i huvudet och hon dog inom tre dygn! Jag han aldrig tala om för henne hur mkt jag älskade henne! Jag känner enotrolig tomhet och har inte kunnat sörja henne ännu, känns fortf overkligt!

Triss i prinsessor Julia Feb04 Alicia Jan06 Wilma Mars08
  • NeMeAr

Vill bara skicka en tanke till dig och din familj, vi har följt eran tragiska berättelse sen den började och det är med tårar i ögonen jag har läst om er och sett program på tv. Det är svårt att förstå att det hände i lilla sverige.
    Jag vill skicka er massor med styrkekramar.

Neo 030622 och Melvin 060905 och syskon på G BF 23 oktober
  • MiIou

Jag var tvungen att ta av mig glasögonen för tårarna verkligen rinner. Jag är glad att jag hittat den här sidan, allt som har hänt dig och din familj har verkligen berört, och jag blev så ledsen bara jag såg löpsedlarna. Jag är glad att jag hittat din sida och får veta hur du mår, att du kämpar vidare och ser framåt trots allt som hänt, för jag är ju bevisligen inte den enda som tänkt på dig och undrat hur du mår. Vi är lika gamla du och jag, och jag har en son som snart blir två, det gör väl att jag tar till mig din historia lite extra. Jag önskar dig all lycka och många, många kramar. Idag ska jag nog krama min son lite extra...

• vikohenk

Beklagar er sorg. Tänker på dig och anhöriga,samt på dina två små ängla barn. Kram uppifrån Boden

• Mc angel

Jag är hemskt ledsen för din förlust.... kan inte föreställa mig hur det kan kännas...
    Jag hoppas att ni fick chans att vila upp er från allt på er semester...

Sådan hemsk slump också att våra tilltänkta barn namn är just Max och Saga....lite läskigt faktis.... men nu är vi otroligt glada och väntar spännt på att Våran lilla Max ska komma till oss i januari...... hoppas han blir minst lika söt som din lilla kille var....*ler*

Väntar på att vår lilla kille Max ska komma i Januari!
  • Lotten84

Jag beundrar dig för din styrka! Jag skulle nog inte varit lika stark och samlad som du verkar vara! Jag har tagit ditt råd till mig och tar tillvara varje dag med mina barn och nära och kära.
    Jag tror att Max och Saga på nått sätt hjälper dig/er från andra sidan!

Kram!

• UngMorsa
    Åh vad jag önskar att det fanns någonting man kunde säga eller göra.
    Någonting för att hjälpa dig, få det ogjort eller vad som helst.
    När man hör om såna här fruktansvärda saker så blir man alldeles kall, tom och förtvivlad.
    Jag har själv 2 barn, en son på 4,5 och 1 dotter på 1 år. Att förlora dom är min värsta farhåg, att aldrig mer få krama om dom är min värsta mardröm.
    Jag har alltid sagt att om det händer mina barn något så kommer jag inte att överleva. Du har förlorat båda din barn men lever ändå. Det visar vilken otroligt stark person du är! Att du har klarat dig genom allt, en mors värsta mardröm, är så otroligt imponerande.
    Om du bara visst hur mycke jag har tänkt på er, gråtigt när jag har läst och sätt bilderna på dina vackra barn!
    Jag vet att det jag skriver är mest babbel och eftersom jag aldrig har förlorat mina barn så vet jag inte hur det känns. Jag vill bara att du ska veta att jag har tänkt på dig så många gånger! Jag önskar dig all lycka i framtiden och att personen som gjorde dig och dina barn allt ont inte kommer undan. Personen är inte värd annat än att sitta bakom lås och bom i mörket för alltid.

Tänker på dig!
  • Luddvar

Mina tårar rinner nu... Jag ger dig många varma kramar. Det du går igenom ska ingen behöva gå igenom. Jag kan föreställa mig smärtan men inte känna den för jag har inte upplevt något sådant. Jag önskar verkligen att du inte heller hade behövt uppleva det. Kram igen.

• car

ja, vad ska man säga. Vet naturligtvis vem du är och har lidit med dig och det du tvingats gå genom.

Skickar dig massor med styrkekramar för att du ska orka gå vidare med livet

Svar på tråden Mina två änglar