• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • Misty W

jag har varit så berörd av detta och nu kan jag komma tillräckligt nära för att säga hur mkt jag beklagar och tycker du e en fantastisk, stark och modig människa och jag hoppa av hela mitt hjärta att du får ett fungerande liv. dina barn kommer alltid att älska dig och vaka över varje steg du tar. du kommer för alltid göra dom stolta och glada.

Jag e bara såå berörd.
    Många många respektfulla och varma kramar//Karro

• Braxton

Hej..

Har läst om er, gråtit för er, bett för er att ni orkar ta er igenom detta.

Tänker på dig/er ofta *Kramar*

• Kickans mamma

Tänker på er dagligen!

Kram

• L jung

Nu handlar det om tyskan på efterlyst!

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Jaha, så då sitter man bakom skolbänken igen då - 49års ålder!! ♥´¯)¸.♥´¯)
  • Sunelina

Det finns nog inte en dag som mina tankar inte gått till er.
    Man kan aldrig förstå hur någon kan göra så här mot någon annan människa! Vill sända massor med styrkekramar till hela eran familj.

• Prillan73

Ord känns verkligen "fjuttiga"......men har som många många andra i vårt land tänkt på er ofta.....tänt ljus många gånger......

Varma tankar och en STOR KRAM till dig

• lena86

satt och kolla på efterlyst hel ruskligt .. de detaljerna de berätta om bilder och namnsökande .. människan är inte frisk jag fick rysningar i hela kroppen .
    Jag hoppas hon får de straff hon förtjännar och lite till.
    ursch...

• 2Barns Mamma

som du märker har du hela sverige bakom dig!! vi tänker och lider med dig och vi tycker att du är så enormt stark!
    vill bara ge dig en bamsekram!!

emmy840508 skrev 2008-10-01 19:06:47 följande:
    ja, hur gör jag får att skapa ordning i huvet? Jag pratar o pratar, skriver o upplever o kämpar att få reda på allt, lägga bit för bit av pusslet. Men framför allt delat med mig på alla sätt och vis av vad jag har i huvudet. Det har hjälpt mig enormt. Och på nåt sätt får jag ordning i mitt huvud av det. Jag e så tacksam för att jag hr så många som orkar lyssna o orkasr finnas vid min sida hela tiden.
  • mammas skatt

Efter att ha sett och hört henne på efterlyst igår så förstår jag ännu mindre hur du klarar att inte känna hat..

Du är fantastisk!!!

Tim, mitt hjärta, mitt allt!
Svar på tråden Mina två änglar