• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • Anonym (M)

Här så ononeras det o runkas samtidigt igent fel på det och dom som säger att det är äckligt o jobbigt osv,

Man måste kunna ha privat liv och om min man skulle nu runka bakom min rygg så inte går jag o tänker på att han inte tänder på mig,man måste ju få leka med sig själv.

• Oneleg Jämtland
    vicky026 skrev 2008-10-10 10:51:37 följande:
    Hallå vakna alla där ute!!!Om era killar skulle runka när ni va hemma, hur mycket tänder och älskar dom er, förstår ni inte, om man tänder å älskar en person så vill man ju göra det tillsammans med den, å alla ni som har svarat, att det är helt oki... jag fattar inte hur ni tänker., Denna tjej menar ju att hon kan onanera själv, men då är han inte hemma.Jag tycker du gör helt rätt, jag skulle inte tillåta det, å min kille skulle inte heller göra det om jag står i ducshen å fantiserar om någon/något annat.Å va e det för en kille, hejdå skulle jag säga, va fan tror du.
    Jo men det är ju kanske det männen gör? Tänder på er men det finns inte tillfälle till att ha sex utan då går dom o drar en handtralla själva istället...

Bor man med nån har man liksom tre liv, ett gemensamt och varsitt privatliv. Samma gäller sex också.
    När allt du har är en hammare, ser alla problem ut som en spik!
  • Anonym (vojjne)
    vicky026 skrev 2008-10-10 10:51:37 följande:
    Hallå vakna alla där ute!!!Om era killar skulle runka när ni va hemma, hur mycket tänder och älskar dom er, förstår ni inte, om man tänder å älskar en person så vill man ju göra det tillsammans med den, å alla ni som har svarat, att det är helt oki... jag fattar inte hur ni tänker., Denna tjej menar ju att hon kan onanera själv, men då är han inte hemma.Jag tycker du gör helt rätt, jag skulle inte tillåta det, å min kille skulle inte heller göra det om jag står i ducshen å fantiserar om någon/något annat.Å va e det för en kille, hejdå skulle jag säga, va fan tror du.
    Ha ha ha...Jag onanerar typ massor av ggr om dan, ibland när mannen ligger bredvid i sängen och läser en bok :). Jag älskar min man och jag älskar att ha sex med honom. jag älskar även att ha sex med mig själv. Två olika saker.

Förbjuda onani i hemmet när man riskerar bli påkommen av partnern..vilken sovjetstat att leva i! varför inte låta manne duscha i fred istället om man är rädd för vad man ska finna?

Tycker inte det hjälper Ts alls att som du insinuera att killen inte tänder på henen, eller älskar henne, om han onanerar när hon finns under taket. Kan säga att ingen jag känner (som jag kan ha öppna samtal i ämnet kring) resonerar som du. Och vi är normala friska människor som fungerar väl i samhället. :).
  • Anonym (trams...)

Idag onanerade jag min man ute på en bänk i regnet. Han hade en tröja över. Det var spännande och mysigt...

• Frontline

Anonym (trams...) skrev 2008-10-10 18:06:59 följande:

Idag onanerade jag min man ute på en bänk i regnet. Han hade en tröja över. Det var spännande och mysigt...
    I regnet det går ju inte får man inte göra det i duschen så får man ju inte det i regnet heller det är ju nästan samma sak..
    Fast nu var ni 2 om det så det kanske inte gäller då...
  • Anonym (trams...)
    Frontline skrev 2008-10-10 18:09:14 följande:
    Anonym (trams...) skrev 2008-10-10 18:06:59 följande:
    I regnet det går ju inte får man inte göra det i duschen så får man ju inte det i regnet heller det är ju nästan samma sak..Fast nu var ni 2 om det så det kanske inte gäller då...
    Vi hade faktiskt ett paraply...
  • Anonym (nja...)

Egentligen bryr jag mej inte om han skulle runka i duchen (eller någonannanstanns helelr för den delen) när jag är hemma, bara jag inte hör eller ser nått. Men jag ser ju hellre att att har sex med mej, det vill han nästan aldrig.

• Anonym (Kille)

Killar måste få runka när de känner för det och tjejer onnanera tror alla behöver ett litet eget privatliv man kan även onnanera tillsammans och ibland ha sex, det ena behöver inte utesluta det andra.

• Anonym (nja...)

Anonym (Kille). Men när det gör det då, allstå om runkandet gör så att sexet utesluts, då måste man väl ändå få ha en åsikt om det?

Annars är det ju bara att onanera på

Svar på tråden Han runkar i duschen